خانه / اندیشکده راهبردی / ایا ارزان فروشی به نفع هست؟

ایا ارزان فروشی به نفع هست؟

*🔺نشست ارائه فرصت‌های سرمایه‌پذیری و نحوه مشارکت‌ بانک‌ها در طرح‌های بالادست نفت عصر روز شنبه (۱۱ تیرماه) با حضور جواد اوجی، وزیر نفت و محسن خجسته‌مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، در مرکز همایش‌های تخصصی شرکت ملی نفت ایران برگزار شد.*

▫️جواد اوجی، وزیر نفت با بیان اینکه تا هشت سال آینده ۱۶۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری در بخش‌های بالادستی و پایین‌دستی کشور نیاز است، گفت:

▫️بخش عمده‌ای از این سرمایه‌گذاری را می‌توانیم از ظرفیت‌های داخلی تامین کنیم.

▫️اگر بتوانیم با سرمایه‌گذاری در پروژه‌های پالایشی کشور، نفت خام را به محصولاتی با ارزش افزوده بالاتر تبدیل کنیم می‌توانیم به‌صورت کامل از خام‌فروشی جلوگیری کنیم.

▫️امسال پروژه‌های نیمه‌کاره صنعت نفت کشور به ارزش ۱۳ میلیارد دلار طبق یک برنامه زمانبدی مشخص با استفاده از منابع داخلی و کنسرسیوم بانک‌های داخلی به بهره‌برداری خواهد رسید.

▫️بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با مجموعه‌های اقتصادی دولت قصد داریم از توان مالی هلدینگ‌های اقتصادی کشور ، بانک‌های داخلی و مشارکت‌های مردمی برای پیشبرد طرح‌های نفت و گاز کشور بهره ببریم.

*▫️ایران توان فنی و مالی توسعه منابع هیدروکربوری خود را دارد.*

▫️ما در فروش فرآورده‌های نفتی و محصولات پتروشیمی هیچ مشکلی نداریم و کشورهای غربی هرچه می‌توانند تلاش خود را برای تحریم این مصولات در سال‌های اخیر کرده‌اند اما نیاز جهان به این محصولات سبب شده است آنها به اهداف خود نرسند.

*🔺اطلاعیه تعطیلی ادارات ستادی، غیرنوبتکار و روزکار غیرعملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت‌های تابعه مستقر در استان خوزستان*

با توجه به اطلاعیه استانداری خوزستان مبنی بر افزایش میزان غلظت گردوخاک و تصمیم کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا، کلیه ادارات ستادی، غیرنوبتکار و روزکار غیرعملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت‌های بهره‌بردار تابعه مستقر در استان خوزستان در روز سه‌شنبه۱۴تیرماه ۱۴۰۱ تعطیل می‌باشند.
بدیهی است کارکنان واحدهای عملیاتی نوبتکار از این قاعده مستثنی می‌باشند.

*روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب*

☑️ ادامه خبر در وبسایت:

https://nisoc.ir/fa-IR/NISOC/5333/news/view/17207/21262/Staging

☑️ کانال واتس‌آپ ۴⃣:
https://chat.whatsapp.com/I57QAxXwK73EBMlRG0w7bA

☑️ کانال واتس‌آپ ۳⃣:
https://chat.whatsapp.com/IizuSPlACqL5SRaWSlrYws

☑️ شبکه اجتماعی اینستاگرام:
https://www.instagram.com/nisoc_ir

*☑️ کانال واتس‌آپ :*
https://chat.whatsapp.com/FQr0evXLYQILTEvmrTDFbp

*☑️ شبکه اجتماعی اینستاگرام:*
www.instagram.com/nisoc_ir

*☑️ شبکه اجتماعی ایتا:*
eitaa.com/nisoc_ir

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Ahmad Mahini0

گروه: غزنی تا غزه

در حالیکه مردم نان ندارند بخورند،انفال و اموال عمومی برای پس انداز نیست بلکه برای تقسیم کردن است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *