خانه / جشنواره / منطقه هشت

منطقه هشت

✅درحاشیه قرارخدمت منطقه هشت برگزارشد.

 

🔹”نشست مدیر کل آموزش های شهروندی با رئیس آموزش و پرورش منطقه هشت”

 

🔹همزمان با پویش قرارخدمت منطقه هشت، مهدی امیری؛ مدیر کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران با علی آمره؛ رئیس آموزش و پرورش منطقه هشت دیدار کرد.

 

🔹طراحی و برنامه ریزی برنامه های هدف گذاری شده و منسجم با رویکرد شهروند متعالی در راستای ایجاد آداب و اخلاق شهروندی در بین دانش آموزان،تدارک برنامه های آموزشی بر اساس آسیب های اجتماعی شناسایی شده توسط آموزش وپرورش به منظور ترویج اخلاق مداری در بین دانش آموزان و استفاده از ظرفیت خوب مدارس برای اوقات فراغت دانش آموزان با توجه به سه ضلع خانواده،مدرسه و مسجد در جهت ارائه خدمات و آموزش های اثر بخش و استفاده از ظرفیت اولیا و مربیان در اجرای ویژه برنامه های تعریف شده در طول سال از جمله مواردی بود که از سوی طرفین مورد تاکید قرارگرفت.

 

🔹لازم به ذکر است در پویش هفتگی قرارخدمت،شهردار تهران به همراه مدیران ارشد شهری، با حضور در یک منطقه به بررسی مشکلات و چالش‌های موجود در منطقه می‌پردازد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *