خانه / جشنواره / تسلیت زلزله

تسلیت زلزله

[۷/۲،‏ ۷:۵۸ بعدازظهر] امیرحسین یزدان پناه: بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع حادثه زمین لرزه در مناطقی از استان هرمزگان و به ویژه در منطقه بندر خمیر که باعث بروز خسارات و جان‌باختن و مصدومیت تعدادی از هموطنان شد موجب تاسف و تاثر گردید.
لازم است سازمان‌های امداد و نجات با سرعت به کمک و یاری حادثه دیدگان بشتابند و ضمن اسکان موقت زلزله زدگان،‌ انتقال مصدومین به مراکز درمانی و تامین نیازهای اولیه آنان بپردازند؛ به خصوص که آب و هوایی منطقه به دلیل گرمای زیاد و رطوبت بالا، شرایط سختی را برای مردم ایجاد کرده است.

همچنین کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ماموریت دارد با حضور در منطقه، ابعاد مختلف حادثه و نحوه امدادرسانی را جهت ارائه گزارش به مجلس بررسی کند.

اینجانب ضمن طلب رحمت و مففرت درگذشتکان و شفای عاجل مجروحین و مصدومان، صبر و شکیبایی برای خسارت دیدگان و بازماندگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محمدباقر قالیباف
رئیس‌مجلس‌شورای‌اسلامی
[۷/۲،‏ ۷:۵۹ بعدازظهر] امیرحسین یزدان پناه: *پیام تسلیت رییس مجلس در پی زلزله استان هرمزگان و ماموریت به کمیسیون عمران جهت ارایه گزارش از حادثه ‌ و نحوه امدادرسانی به مجلس*

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

ضیافت شاعران

در فرهنگسرای انقلاب؛ ضیافت شاعران به مناسبت تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی برگزار می‌شود گردهم آیی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *