نمایشگاه

.

‍ شهرداری منطقه یک در نمایشگاه تهران ۱۴۰۱
زمینه سازی مشارکت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در اجرای پروژه های شهری
شهرداری منطقه یک با ظرفیت های بالای مشارکتی در شمال تهران از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دعوت می کند با حضور در غرفه شهرداری منطقه یک در نمایشگاه تهران ۱۴۰۱، در کمترین زمان از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در این منطقه مطلع شوند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک علیرضا هاشمی سرپرست روابط عمومی شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار کرد: منطقه یک در نمایشگاه تهران ۱۴۰۱ با عنوان ” شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری» با تمام ظرفیت ها و نمایندگان بخش‌های مختلف از جمله بخش سرمایه‌گذاری، مشارکت‌های مردمی، خدمات شهری، عمرانی، ترافیکی و بخش استارتاپ ها و فرهنگی حضور خواهد داشت.
او افزود: در این نمایشگاه با حضور کارشناسان اداره مشارکت ها و سرمایه‌گذاری منطقه یک امکانات مشارکتی به طور ویژه دنبال و ارایه می‌شود و ما از سرمایه‌گذاران دعوت می کنیم  با حضور در این نمایشگاه و غرفه منطقه یک در کمترین زمان از توان ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این منطقه مطلع و بهره مند  شوند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Ahmad Mahini0

گروه: غزنی تا غزه

در حالیکه مردم نان ندارند بخورند،انفال و اموال عمومی برای پس انداز نیست بلکه برای تقسیم کردن است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *