خانه / جشنواره / سخنگو حساب توییتری ندارد

سخنگو حساب توییتری ندارد

اطلاع رسانی رویدادها و برنامه ها (ویژه رابطین خبری):
ملاقات دوجانبه دکتر علی باقری مذاکره‌کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران و انریکه مورا هماهنگ‌کننده مذاکرات رفع تحریم، در دوحه قطر آغاز شد.

‏در دیدار دکتر علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه و مذاکره‌کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران با احمد الحمادی قائم مقام وزیر خارجه قطر و محمد الخلیفی معاون منطقه‌ای این وزارتخانه، طرفین بر گسترش روابط و رایزنی های میان دو کشور تاکید کردند.

احمد الحمادی با اشاره به مشترکات دو کشور، بر روابط رو به رشد دولت قطر و جمهوری اسلامی ایران در همه ابعاد تاکید کرد.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این ملاقات با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور اسلامی ایران به قطر و همچنین سفر امیر قطر به جمهوری اسلامی ایران، آن را نشان دهنده اراده سیاسی عالی رهبران دو کشور برای تنوع بخشی به همکاری های مشترک دانست.

وی همچنین اظهار داشت رایزنی های پیوسته دو طرف تحکیم کننده ثبات و استقرار منطقه است.

دکتر باقری در پایان از میزبانی قطر در این دوره از مذاکرات رفع تحریم تشکر کرد.

دکتر علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه صبح امروز با شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست وزیر و وزیر خارجه قطر دیدار و درخصوص همکاری های دو کشور و تحولات منطقه گفتگو کرد.

در این دیدار، باقری دوستی و برادری میان دو کشور را سرمایه ارزشمندی برای ارتقای مناسبات همه‌جانبه میان تهران و دوحه دانست و بر اراده جمهوری اسلامی ایران برای تحکیم روابط دو کشور تاکید کرد.

وزیر خارجه قطر نیز با اشاره به سفرهای متقابل رئیس جمهور ایران و امیر قطر، اجرای توافقات بعمل آمده در این سفرها را نشان دهنده اراده جدی رهبران دو کشور برای توسعه روابط در همه زمینه ها دانست.

مذاکره‌کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران، با تاکید بر حمایت ایران از نقش سازنده قطر در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی، میزبانی این دور از مذاکرات رفع تحریم‌ها توسط دولت قطر را نشانه حسن‌نیت این کشور در ترویج گفتگو و تعامل دانست.

حساب توییتری که به نام سخنگوی وزارت امور خارجه فعالیت می کند، متعلق به ایشان نیست.
روابط عمومی وزارت امور خارجه اعلام کرد، حساب توییتری که به نام ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در توییتر فعالیت می کند، متعلق به ایشان نیست و آدرس رسمی حساب توییتری سخنگوی وزارت امور خارجه ظرف روزهای آینده اعلام خواهد شد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

دوسالانه ونیز

به گزارش سمیه سادات سلطانیان خبرنگار ماهین نیوز  در جشن دوسالانه ونیز: خراسانی‌زاده: رژیم صهیونیستی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *