خانه / Ahmad Mahini / قالیباف درگذشت پیرغلام را تسلیت گفت

قالیباف درگذشت پیرغلام را تسلیت گفت

به گزارش مریم خلیل زاده خبرنگار ماهین نیوز;

درگذشت پیرغلام و مرثیه‌سرای اهل بیت علیهم السلام آقای محمدعلی کریمخانی موجب تاسف و تاثر شد.

نوای دلنشین و ملکوتی خادم الرضا علیه السلام، مرحوم کریمخانی تا همیشه در ذهن و ضمیر محبان و شیعیان اهل بیت علیهم السلام ثبت و ضبط خواهد شد و باقیات صالحات ارزشمندی برای آن مرحوم خواهد بود.

اینجانب درگذشت ایشان را به ملت شریف ایران، جامعۀ مادحین و مرثیه‌سرایان اهل بیت علیهم السلام و خانوادۀ محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی
*قالیباف: عدم پرداخت به موقع سهم بخش درمان از قانون ارزش افزوده توسط خزانه خلاف قانون است*

محمدباقر قالیباف در صحن علنی مجلس: از ۹ درصد ارزش افزوده یک درصد مربوط به بخش درمان است و خزانه و وزارت اقتصاد باید ۱۵ ام هر ماه، این یک درصد عینا را به وزارت بهداشت واریز کنند.

اگر این واریز انجام نشود، اقدام خلاف قانون است و در این باره به وزارت اقتصاد و خزانه نامه نوشته‌ایم و باید در موعد مقرر انجام شود.
*بیمه رایگان بیش از ۵ میلیون نفر براساس مصوبه مجلس*

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی: مجلس در قانون بودجه ۱۴۰۱ با بودجه ۶ هزار میلیارد تومانی مصوب کرد که ۱۰۰ درصد کسانی که جزو ۳ دهک اول جامعه هستند به صورت رایگان بیمه شوند.
براساس آخرین آمار، بیش از ۵ میلیون نفر از این اقشار عزیز به صورت رایگان بیمه شده‌اند که جای تشکر از انجام این کار توسط وزارت رفاه و بیمه سلامت دارد‌.

البته حدود ۳۰۰ هزار نفر هنوز تعیین تکلیف نشده‌اند و برخی هم معترض هستند که وزارت رفاه و بیمه سلامت حتما باید به اعتراضات این افراد رسیدگی کنند.‌

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

مقابله یا تطبیق؟

مقابله یا تطبیق؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *