خانه / جشنواره / ایا بایدن به قتل ملک سلمان توسط بن سلمان رضایت داد؟

ایا بایدن به قتل ملک سلمان توسط بن سلمان رضایت داد؟

به گزارش الف، درحالی که قرار بود «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا در ماه ژوئن جاری طی سفری منطقه‌ای به عربستان و فلسطین اشغالی برود، این سفر به پانزدهم و شانزدهم جولای موکول شده است. برخی احتمال می‌دادند که ممکن است سفر بایدن به ریاض و تل‌آویو تا اطلاع ثانوی لغو گردد اما این اتفاق نیفتاد و به نظر می‌رسد که رئیس جمهور ایالات متحده انگیزه‌های پررنگی در جریان این سفر منطقه‌ای دارد.

 

همانگونه که از شواهد پیداست و رسانه‌های آمریکایی نیز بارها به آن اشاره کرده‌اند پرونده افزایش تولید نفت و حل بحران سوخت آمریکا و اروپا در پی جنگ اوکراین و روسیه، از آشکارترین محورهای سفر بایدن به ریاض و گفتگوی وی با «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان است. این سفر همچنین می تواند مقدمه‌ای برای ترمیم روابط بین بایدن و ولیعهد جوان سعودی باشد که طی چند ماه گذشته یک دوره مناسبات پرتنش را پشت سر گذاشته‌اند.

 

طبق اطلاعات فراوانی که در چند هفته گذشته توسط رسانه‌های صهیونیستی فاش شده دیگر محور مهمی که در جریان سفر منطقه‌ای بایدن به آن پرداخته خواهد شد بحث عادی‌سازی روابط میان ریاض و تل‌آویو است و ممکن است امتیازاتی بین بایدن و بن سلمان در این میان رد و بدل گردد و معاملاتی بین آنها انجام شود. به این صورت که به عنوان مثال محمد بن سلمان در ازای دریافت حمایت و تضمین دولت آمریکا برای رسیدن به تاج و تخت پادشاهی عربستان، توافق سازش با اسرائیل امضا کند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بسوز كه سوز توكارها كند

سوزش شدید انترنسناس از حجاب

هرجا سوزش شدید اینترنسناس بود بدانید کار درست است بسوز که سوز توکارها کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *