خانه / اندیشکده راهبردی / ال سعود درامد حج را صرف شورش در ایران میکند

ال سعود درامد حج را صرف شورش در ایران میکند

اعتراض کتبی ایران و دیگر کشورهای اسلامی به وزارت حج عربستان
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ – ۱۶:۵۸ اخبار اجتماعی اخبار سفر
اعتراض کتبی ایران و دیگر کشورهای اسلامی به وزارت حج عربستان
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به قیمت‌های حج امسال و رایزنی‌هایی که در راستای ارائه تخفیف از سوی شرکت‌های عربستانی انجام گرفته است، گفت: در این زمینه با وزارت حج عربستان مکاتبه انجام شده و کشورهای دیگر هم اعتراض خود را اعلام کرده‌اند.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دیدار نمایندگان بیوت مراجع عظام تقلید برگزاری حجی آبرومند را خواسته و تلاش تمام کارگزاران حج و زیارت عنوان کرد.

وی در ابتدا با گرامیداشت یاد و خاطره حضرات آیات صافی گلپایگانی، شاهرودی، حکیم، آیت‌الله ری شهری و ۲۵۰ نفر از خادمان ضیوف‌الرحمن و اعتاب مقدسه که در دو سال گذشته به دیار باقی شتافته‌اند، از دفاتر استفتاء مراجع تقلید در زمینه پاسخ به مسائل نوپدید در مکه و مدینه طی سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰ تقدیر و تشکر کرد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در ادامه شرایط حج امسال را سخت و بی‌سابقه توصیف کرد و اعتراض شدید خود را نسبت به افزایش بی‌رویه قیمت‌ها در کشور عربستان و عدم همکاری شرکت‌های خدماتی این کشور با زائران اعلام کرد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Ahmad Mahini0

گروه: غزنی تا غزه

در حالیکه مردم نان ندارند بخورند،انفال و اموال عمومی برای پس انداز نیست بلکه برای تقسیم کردن است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *