خانه / اندیشکده راهبردی / اختلال سیستم

اختلال سیستم

اطلاعیه در خصوص اختلال در سامانه‌های شهرداری تهران

به استحضار شهروندان محترم تهرانی می‌رساند، ظهر امروز ۱۲ خرداد ماه، اختلال عمدی در صفحه داخلی سامانه‌ی اینترانتی (داخلی) شهرداری تهران، برای دقایقی این سامانه را با انتشار تصویری موهن از دسترس همکاران خارج کرد. فرآیند رفع این اختلال محدود، به سرعت به‌انجام رسید و در حال حاضر سامانه‌های خدمت‌رسانی شهرداری تهران برای بررسی‌های بیشتر فنی توسط سازمان فاوا، موقتاً از دسترس خارج شده است.
سازمان فاوای شهرداری تهران با همکاری نهادهای مسئول در حال بررسی ابعاد موضوع و اقدامات پیشگیرانه برای حفظ کیفیت خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان محترم است.
گفتنی است ماهیت اخلالگران و شیوه‌ی فعالیت آن‌ها، پس از بررسی نهایی توسط نهادهای مسئول اطلاع‌رسانی خواهد شد.

روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران
۱۲ خرداد ۱۴۰۱

افتخاری دیگر برای سازمان فاوا

کسب رتبه نخست ارزیابی میزان برقراری انضباط مالی در سال ۱۴۰۰

سازمان فاوای شهرداری تهران از سوی اداره کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران موفق به کسب رتبه نخست ارزیابی میزان برقراری انضباط مالی در سال ۱۴۰۰ شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، اساس تهیه این گزارش در راستای تحقق بند ۳ ماده ۱۱ برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران مبنی بر احصاء شاخص‌های کلیدی عملکرد مناطق ۲۲ گانه، سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات تابعه و اندازه‌گیری و گزارش آن در مقاطع مختلف سال است.

گزارش ارزیابی میزان برقراری انضباط مالی در سال ۱۴۰۰ بر اساس ارزیابی وضعیت عملکرد، میزان تحقق و دستیابی مدیریت شهری به مأموریت‌ها، سیاست‌ها، تدابیر و رویکردهای شهرداری تهران و همچنین میزان تحقق اهداف کمی مصوب در برنامه پنج ساله سوم تنظیم شده است.

این گزارش به دنبال ارزیابی روند ارتقای نظام پاسخگویی مالی و عملیاتی مناسب و به‌هنگام سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات تابعه شهرداری تهران به مبادی نظارتی تهیه شده است و یکی از مهم‌ترین اهداف آن، حفظ صیانت از خدمات مدیران و مجموعه‌های شهرداری تهران است تا نقاط قوت و قابل بهبود واحدها مشخص شود.

گفتنی است بر اساس اعلام نتایج اداره کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران، سازمان فاوا موفق به کسب عنوان «بسیار مطلوب» در این ارزیابی شده است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

امپراتوری اصلی و مثبت

امپراتوری اصلی و مثبت

امپراتوری اصلی و مثبت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *