خانه / ورزشی / اعدام باید گردد

اعدام باید گردد

به گزارش همشهری آنلاین، آیت‌ الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه ۱۳ خرداد ماه در حرم مطهر رضوی ضمن تبریک دهه کرامت اظهار کرد: ماه ذیقعده متعلق به امام هشتم (ع) است که اول ماه میلاد مسعود خواهر کریمه ایشان حضرت معصومه (س)، یازدهم ماه ولادت با سعادت امام هشتم، بیست و سوم ماه زیارتی مخصوص علی بن موسی‌الرضا و بیست و پنجم ماه نیز روز دحوالارض است که از اعمال این روز، زیارت مخصوص امام هشتم (ع) هست، روز آخر ماه نیز شهادت حضرت جوادالائمه (ع) است.

وی به سالروز رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) نیز اشاره کرد و ادامه داد: با گذشت سی و چند سال از رحلت امام بزرگوار، تلخی آن نه تنها برای ملت ما و شیعیان جهان بلکه برای مسلمانان جهان فراموش شدنی نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تأکید بر این‌که یکی از مصادیق جهاد تبیین، تبیین امام خمینی (ره) است، خاطرنشان کرد: امام را باید به‌درستی تبیین کرد یعنی در یک تبیین حسی و لمسی، امام راحل در سی و چند سال دوران رهبری مقام معظم رهبری ظهور و بروز کرده است.

تحریف امام در داخل و خارج کشور
وی با بیان این‌که اگر واقعیت امام تبیین نشود، ایشان تحریف خواهند شد، یادآور شد: تحریف امام از یک طرف به‌وسیله عوامل مزدور نفوذی خارجی برای فریب مردم صورت می‌گیرد اما متأسفانه تحریف امام در داخل نیز به وجود آمده است.

آیت‌الله علم‌الهدی در تبیین جنبه‌های تحریف امام در داخل کشور، گفت: آنانی که روزی به تعبیر مقام معظم رهبری سوپر انقلابی بودند، امروز خسته شدند و می‌خواهند انقلاب را زمین بگذارند، انحراف خودشان را در خستگی از انقلاب به امام نسبت می‌دهند و امام را تحریف می‌کنند.

وی افزود: دسته دومی که از داخل دست به تحریف انقلاب می‌زنند، نئوانقلابی‌هایی هستند که به‌عنوان عدالتخواه در مقابل ولایت به‌دنبال عدالت می‌گردند و امام را مطرح و تحریف می‌کنند؛ اگر امام امروز تبیین نشود، همچون بقیه اصول انقلاب اسلامی ما تحریف خواهد شد.

امام جمعه مشهد مقدس با تأکید بر این‌که باید امام را در جایگاه خود تبیین کنیم، ابراز کرد: امام راحل از تبار رهبران دینی در دنیا بود؛ بعد از وجود مقدس ائمه معصومین تا امروز، در عرصه مرجعیت و رهبری دینی در بین مسلمانان غیر شیعه و شیعیان یک عنصر بی‌نظیر بود.

برهم خوردن معادلات جهان با ظهور انقلاب اسلامی
وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) روزی ظاهر شد که در همه کشورهای جهان دو نظام حکومتی حاکم بود، نظام سوسیال امپریالیسم و لیبرال امپریالیسم؛ این دو نظام غرب و شرق دنیا را گرفته بود و بر سه اصل استوار بود که نقطه مشترک این دو نظام در دنیا، حذف دین از زندگی مردم بود.

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: امام در چنین زمانی دین را نظام حکومتی بر مبنای خداباوری، معادباوری و برگرفته از دین ارائه، بر معادلات سیاسی جهان حاکم کرد و معادلات سوسیالیسم و لیبرالیسم در دنیا را بهم زد؛ این معجزه امام است که دنیا را متوجه نظام حکومتی کرد که بر مبنای خداباوری و معادباوری ایجاد کرد.

وی با بیان این‌که انقلاب ایران در مقابل انقلاب جهانی امام کوچک است، اظهار کرد: از غیبت امام زمان تا به امروز مراجع بزرگی آمدند که همه درس ولایت فقیه را دادند اما امام بزرگوار بود که آنچه هزار و چند سال درسش را دادند، به‌عنوان یک نظام ولایی در این کشور پیاده و دنیا را تشنه این نظام کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: امام بزرگوار نه تنها در این مملکت بلکه در تمام کشورهای دنیا اسلام‌خواهی و اسلام‌گرایی را ایجاد کرد همانطور که مجاهد فداکار حجت‌الاسلام والمسلمین زکزاکی در سفری که مدت‌ها قبل به مشهد داشت، گفت «بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پنج میلیون شیعه در نیجریه داریم»، آیا این تحول و انقلاب مهم است یا این‌که یک نظام ستمشاهی را از بین ببرند و نظام جمهوری اسلامی بیاورند؟

اسلام تنها مانع جهان خواری غرب
وی متذکر شد: امروز دنیای غرب که سیادت خود در دنیا را از دست رفته می‌بیند، دشمنی‌اش را با امام و انقلاب در دشمنی با اسلام و ائمه معصومین متمرکز کرده است؛ می‌گویند آنی که حریفش نمی‌شویم و یک سنگلاخ بزرگ در مقابل سیادت غرب و توسعه جهان خواری آنان قرار گرفته، اسلام، پیغمبر و فرزندان پیغمبر است.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان این‌که امروز تمام دستگاه‌های هنری و فرهنگی غرب برای براندازی اسلام فعالیت می‌کنند، گفت: نمونه‌اش را می‌بینید که فیلم نابکرانه‌ای بر ضد وجود مقدس امام هشتم (ع) و توهین به این بارگاه ملکوتی درست شد، پنج مؤسسه هنری در آلمان، بیش از یک میلیون یورو به این فیلم کمک کردند که ساخته شود.

عنکوبت‌های سیاه فرهنگی در مقابل اساس اسلام
وی خاطرنشان کرد: جشنواره کن در فرانسه یک تشکیلات فرهنگی بر ضد اسلام و برای براندازی اسلام است؛ چند «عنکبوت سیاه فرهنگی» پیدا کردند که به‌نام ایران این فیلم را ساختند اما در اصل به‌عنوان مبارزه با اساس اسلام، اهل بیت و پیغمبر این کار صورت می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به بی‌توجهی عده‌ای به اصطلاح ولایتمدار نسبت به توهین به امام رضا (ع) اشاره کرد و افزود: یک عده افرادی که خودشان را خیلی ولایتمدار و خود را وابسته به ولایت اهل بیت می‌دانند و از همه حرکات سیاسی و حمایتی از نظام به‌عنوان این‌که فقط ائمه را قبول دارند، دست کشیدند، چرا در مقابل این حرکت‌ها ساکت هستند؟ چرا عملی انجام نمی‌دهند؟

وی اضافه کرد: معلوم می‌شود این‌ها هم در ادعایشان دروغ می‌گویند و از جای دیگر آبشخور دارند تا به نام اهل بیت، در مقابل یک جریان زنده‌ساز اهل‌البیت و معارف اهل‌البیت در دنیا بایستند.

آیت‌الله علم‌الهدی یادآور شد: در کنار امام‌شناسی، دشمن‌شناسی برای ما موضوعیت

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

قطر سخت نیست وعده هایش فریبنده است

قطر با بذل و بخشش های زیاد و قول دعوت از بازکنان ایرانی آنها را اخته می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *