خانه / دارالقران / روانشناسان بی مجوز

روانشناسان بی مجوز

اسامی ۱۴۴ روانشناس نما منتشر شد
رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور گفت: در حال حاضر ۴ هزار و ۵۰۰ نفر در فضای مجازی خدمات روانشناسی و مشاوره به صورت فعال ارائه می دهند که بیش از نیمی از این افراد مجوز ندارند و یا روانشناس نیستند.
محمد حاتمی گفت: بنابر افزایش تعداد روانشناس نما و یا روانشناس‌های زرد در جامعه و فضای مجازی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور تصمیم به پیشگیری و عدم آسیب رساندن این افراد به مردم جامعه کرد.

به گفته رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور طبق تبصره ۳ ماده ۴ و ماده ۵ قانون تشکیل سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور افراد جامعه باید از مراجعه به افراد فاقد مجوز و شماره نظام روان شناسی و مشاوره جهت مشاوره روان شناسی یا کلاس‌های آموزشی حضوری و آنلاین خودداری کنند.

حاتمی گفت: در حال حاضر ۴ هزار و ۵۰۰ نفر در فضای مجازی خدمات روانشناسی و مشاوره به صورت فعال ارائه می دهند که بیش از نیمی از این افراد مجوز ندارند و یا روانشناس نیستند.

او گفت: بر اساس ارزیابی‌های سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور امروز در اولین لیست اسامی ۱۴۴ روانشناس نما و یا روانشناس زرد که فاقد مجوز از سازمان نظام روانشناسی است در سایت سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور قرار گرفت.

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور گفت: از تمامی شهروندان درخواست داریم صفحات این افراد را در فضای مجازی دنبال نکنند تا این افراد بیش از این به شهروندان آسیب وارد نکنند.

اسامی ۱۴۴ روانشناس نما به شرح زیر است:

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

اسرائيل ميدان تير و تمرين نظامي!

غزه ای چهره سال

✅ تهران تایمز «غزه‌ای‌ها» را چهره سال ۱۴۰۲ را معرفی کرد 🔸این روزنامه «غزه‌ای‌ها» را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *