خانه / Ahmad Mahini / تسلیت رییس مجلس

تسلیت رییس مجلس

[۵/۲۳،‏ ۹:۲۰ بعدازظهر] ‏‪+۹۸ ۹۱۵ ۱۰۸ ۷۰۷۹‬‏: بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم‌
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

وقوع حادثه تروریستی شهادت پاسدار سلحشور، مدافع حرم، شهید حسن صیاد خدایی بار دیگر چهره سرشار از زبونی و شقاوت رژیم صهیونیستی را آشکارتر ساخت.

دشمنان کوردل که از مصاف با صبر و مقاومت و ایثار این ملت عاجز و ناتوان گشته‌اند به این گونه اقدامات ذلیلانه و خارج از معیار‌های بین‌المللی و انسانی روی آورده‌اند که بدون شک هیچ حاصلی برای آن‌ها نخواهد داشت.

شهید والامقام حسن صیاد خدایی پس از سال‌ها مجاهدت در راه آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی و شعائر اهل‌بیت‌ علیهم‌السلام به فیض شهادت نایل گردید تا ثابت شود فرزندان ملت قهرمان ایران با اراده راسخ همچون همیشه سربلند و سلحشور، دست از اهداف و آرمان‌های استکبارستیز و ضدیت با رژیم منحوس صهیونیستی برنخواهند داشت.

لازم است نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی نسبت به شناسایی، مجازات عاملان و آمران این حادثه تروریستی اقدامات لازم را به عمل آورند.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به پیشگاه حضرت‌ولی‌عصر اروحناله‌الفداء، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، مردم شریف ایران، همرزمان و خانواده بزرگوار ایشان، از خداوند متعال علو درجات و رضوان الهی برای این شهید سرافراز و صبر و اجر برای بازماندگان مسئلت می‌نمایم.

محمدباقرقالیباف
رییس مجلس شورای اسلامی
[۵/۲۳،‏ ۹:۲۸ بعدازظهر] ‏‪+۹۸ ۹۱۵ ۱۰۸ ۷۰۷۹‬‏: بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع حادثه غمبار فرو ریختن ساختمان اداری – تجاری متروپل در شهر آبادان که باعث بروز خسارات، جان باختن و مصدومیت جمعی از مردم عزیز شد، موجب تاسف و تاثر گردید.

ضرورت دارد ستاد بحران استان و نیروهای امدادرسان در اسرع وقت به‌طور جدی به وضعیت مصدومان و جان‌باختگان و بررسی خسارت‌های واردشده‌ اقدام کنند و کلیه دستگاه‌های امدادی، انتظامی و خدمات شهری، تا برقراری شرایط عادی و آواربرداری از محل حادثه وظایف خود را بی‌وقفه به انجام برسانند. همچنین بخش‌های انتظامی و امنیتی ضمن بررسی ابعاد وقوع فاجعه و شناسایی متخلفین، اقدام عاجل جهت معرفی آنان به دستگاه قضایی و برخورد قاطع با مسببان را به عمل آورند.
کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز با کمک مجمع نمایندگان استان خوزستان و نمایندگان محترم آبادان، به فوریت ابعاد مختلف سانحه را جهت ارائه گزارش به نمایندگان ملت مورد بررسی قرار دهد.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به مردم شریف آبادان و خانواده‌های درگذشتگان و آرزوی‌ سلامتی‌ مصدومان، امیدوارم شاهد اینگونه حوادث تلخ و دردناک نباشیم.

محمدباقر قالیباف
رییس‌مجلس‌شورای‌اسلامی

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

نخست وزیر اسرائیل باید با رای فلسطینی ها انتخاب شود

نخست وزیر اسرائیل باید با رای فلسطینی ها انتخاب شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *