خانه / تمدن پژوهی / ایران ابرقدرت خواهد شد
جهاد تبیین و جنگ سوم جهانی
جهاد تبیین و جنگ سوم جهانی

ایران ابرقدرت خواهد شد

پیام زیر را آقای یوسف سلامی :
خبرنگارمعروف صداوسیما دریکی ازگروه ها فرستاده است.
ملاحظه بفرمایید.

✨بسم الله الرحمن الرحیم
و افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد

✨عرض ادب و احترام خدمت همه شما عزیزان

🔴خیلی ها در مورد نحوه قحطی مصنوعی آینده که داره جهان رو تهدید میکنه سوالاتی پرسیدن که بنده چند نکته مهم رو ان شاالله براتون تبیین خواهم کرد

🔴دنیا به سمت تغییر قدرت از آمریکا و انگلیس به سمت کشورهای دارای انرژی و استراتژیک داره حرکت میکنه

🔴و این تغییر قدرت به قدری سریع داره انجام میشه که به جرات میشه گفت با شواهدی که داریم می‌بینیم به یکباره ابرقدرت‌هایی مثل آمریکا و انگلیس سقوط عجیبی خواهند کرد ,ایران ابرقدرت خواهد شد

# مقاله و دست گل جدید دیوثان سیاسی و افساد طلبان غربگدا لیبرال

🛑🛑قابل تامل ها وتفکرهای امروز…لطفا با دقت تا انتها مطالعه کنید
🛑افشاگری‌های وجهادتبیین دررسانه خبری سلیم نیوز

🛑🛑از کجاها ضربه می‌خوریم؟
واقعا از کجاها…؟!

🛑جناب شیخ عبدالرحیم اباذری در خبرگزاری اصلاح‌طلب جماران نوشته:
«مردم عزیز و جوانان پاک و با صداقت باید بدانند که کشور و انقلاب ما تا سال ۱۳۸۴ که سه رئیس جمهور روحانی به ریاست جمهوری رسیدند و خدمت کردند، ما چندان مشکل جدی در کشور نداشتیم و همواره رو به رشد، تعالی و شکوفایی در حرکت بودیم، البته اگر هم معضلی بود حتما قابل حل بود، اما مشکل اساسی و بحران از آنجا آغاز شد که یک جریان نفوذی و انحرافی با شعارهای به ظاهر انقلابی و ارزشی آمد، همه را فریب داد و سرنوشت انقلاب را به دست گرفت و قطار انقلاب را از مسیر اصلی خود منحرف و خارج کرد»

〽️پ.ن
گفت: از کلامش خنده آدم خلق را، جناب! شما که می‌خواهی دولت نهم و دهم را بکوبی راحت باش، ولی بدون یکی از اصلاح طلب‌ها تندرو می‌گفت: انداختن مشکلات گردن دولت‌های قبل یک مدت جواب می‌ده، نه این که یک شیوه مداوم باشه

🛑واقعا دولت کارگزاران، اصلاح طلب‌ها و بعدها عتدالیون، کشور را در راه و مسیر خود پیش ‌بردند؟!
اگر این گونه بود پس چرا مردم در برخی دوره‌ها از بی‌تدبیری و ناکارآمدی سران هم حزبی شما، سراغ دیگران رفتند؟ که البته شما و اطرافیانتان برنتافتید و مردم را دعوت به شورش کردید، حالا که گرایش سفت و سخت به اصلاحات و کارگزارانی‌ها داری، لااقل تاریخ را هم از اسناد معتبر و بی‌طرف بخوانید.

✍#محسن_علمداری

🛑🛑 نیزه داران نقابدار اردوغان؛
حامیان جنایت تاریخی در تبریز

🛑تناقضات گروهک های تجزیه طلب مدعی پان تورکیسم در مناطق آذری زبان، به غابت منزجر کننده تر است: آنها برای سیاست های استعماری دولت اردوغان پادویی می کنند. این، همان دولت ناکامی است که صراحتا گفته، می خواهد امپراتوری عثمانی را احیا کند.
🛑این امپراتوری، همان است که پس از حمله به ایران و آذربایجان، ده ها هزار هموطن مقاوم در برابر تهاجم را در تبریز قتل عام کرد.
🛑عثمانی ها در دوره “سلطان سلیمان” (همان که سریال حریم سلطان برای او ساخته شد)، پنج بار به ایران و به ویژه به آذربایجان لشکر کشی کردند و قتل عام راه انداختند. برخی کاتبان جنگ، تعداد مردم کشته شده تبریز در یکی از این حملات را بیش از ۱۲۰۰۰ نفر ثبت کرده اند.
🛑قاضی احمد قمی که یکی از همین گزارشگران است، می‌نویسد : «تمامی ینی چریان(پیاده نظام) خود را به کوچه‌ها و محل‌ها انداخته، از دیوار باغچه به خانه‌ها درآمده، هر کس را پیدا کردند، به قتل رسانیدند… از سادات و علما و صلحا در این قتل عام شربت شهادت چشیدند و موازی هشت هزار نفر از دختران و زنان را اسیر نموده، در میانه خرید و فروخت نمودند”.
🛑او در ادامه، ‌این ابیات را به نقل از میرجعفر تبریزی بازگو کرده است: “تبریز چو کربلا شد، از شیون و شین- فرقی که بُوَد، همین بود در ما بین/ کان بهر حسین در محرم بوده است- این در رمضان، بهر محبّان حسین/ در آخر ماه روزه تبریز الحق- گردید چو کربلا ز خون ناحق”.
🛑با این اوصاف، آنهایی که به نام دروغین “تورک” و “پان تورکیسم”، از سلطان ناکام ترکیه جانبداری می کنند، در واقع حق را به جنایتکاران عثمانی (تورک!) در قتل عام اجداد مردم آذربایجان می دهند؛ چون سر در آخور اجنبی دارند. به همین دلیل هم، مردم هوشیار و مومن آذربایجان، همواره دست رد به سینه این گروهک ها زده اند
🛑گروهک های مذکور هم داعشی محسوب می شوند؛ شبیه تروریست های سازمان منافقین، حزب خلق مسلمان، گروهک ریگی، کومله و دموکرات، و الاحوازیه. وطن فروشانی با نقاب دروغین فارس و کُرد و تُرک و عرب و لر

🛑🛑 وقتی امر به منکر جای امر بمعروف قرار می گیرد!

🛑روزنامه شرق در شماره سه‌شنبه گذشته خود طی گزارشی با عنوان “مسمومیت الکلی تا کی؟” که به قلم فردی به نام حسین نوری‌نیا نوشته شده، خواستار ورود دولت به عرصه استانداردسازی مشروبات الکی شده است!

🛑در بخشی از این گزارش با اشاره به برخی اخبار سال‌های اخیر مبنی بر مسمومیت دسته‌جمعی میگساران می‌خوانیم: بسیاری از فوت‌شدگان با الکل جوانان هستند که از دست‌دادن آنها با سیاست جوانی جمعیت منافات دارد. تلاش اصلی این سیاست باید بر حفظ جوانان موجود و سوق‌دادن آنان به تشکیل خانواده باشد. حتی یک جوان نیز برای این سیاست باید ارزشمند باشد و از دست‌دادن هر جوان باید برایش بسیار مهم و غم‌انگیز تلقی شود.

🛑نویسنده این گزارش می‌افزاید: در ماجرای مسمومیت‌های الکلی، نمی‌توان صرفا مصرف‌کنندگان را مقصر دانست. اینکه بگوییم مصرف نکنند و مشکل خودشان است، عین بی‌مسئولیتی و فرار از جایگاه پاسخ‌گویی است. عاملان چنین رویدادهایی را می‌توان اضلاع مثلثی فرض کرد که یک ضلع آن فرد مصرف‌کننده و ضلع دوم فرد تولیدکننده است. در هیچ دوره تاریخی حتی جامعه ایران تهی از مصرف‌کننده و تولیدکننده مشروبات الکلی نبوده است. تجربه این ۴۲ سال نیز نشان داده است که با وجود ممنوعیت مصرف، از میزان مصرف کم نشده است. «گزارش سازمان جهانی بهداشت نشان می‌دهد که ایران از نظر سرانه مصرف الکل در میان مصرف‌کنندگان «مداوم» نوشیدنی‌های الکلی، رتبه نهم را در میان ۱۸۹ کشور جهان به خود اختصاص داده است. مطابق گزارش این سازمان هر ایرانی‌ بالای ۱۵ سال که «به‌ طور مرتب الکل می‌نوشد»، در سال ۲۰۱۶ به‌ طور میانگین ۲۸.۴ لیتر الکل خالص مصرف کرده‌ است. این رقم در سال ۲۰۱۰ به میزان ۲۴.۸ لیتر بوده است». ازاین‌رو ضلع سوم و قاعده مصرف نوشیدنی‌های الکلی، جامعه است.

🛑این یادداشت تصریح می‌کند: در میانه سه ضلع این مثلث، دولت قرار دارد. دولت نمی‌تواند وظیفه خود را در حد اعلام ممنوعیت مصرف مشروبات الکلی و مبارزه با تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان آن تقلیل دهد. دولت در قبال مصرف مشروبات الکلی مسئول است و در قبال آن باید سیاست‌ورزی‌ای را در پیش گیرد که کمترین صدمه را به جامعه و افراد وارد کند.

🛑در بخش پایانی یادداشت مذکور نیز آمده است: به نظر می‌رسد بعد از سال‌ها تجربه و صرف هزینه‌های بسیار در این زمینه، نیازمند تأملی دیگر در این زمینه و اخذ سیاست‌های نوینی هستیم تا جامعه با چنین فجایعی مواجه نشود.

🛑وقتی بر اثر ترک امر به معروف و نهی از منکر، ارزش ها تغییر می کند جز این انتظار نیست. فردایی نه چندان دور برای سایر منکرات مانند همجنس گرایی و ارتباط آزاد با زنان نیر از دولت مطالبه می کنند که برای سلامتی آن ها باید اقدامات پزشکی انجام دهد.

#روانبخش

🛑🛑امام خمینی (ره)

🛑شما بدانید و باید بدانید
اشخاصی که روشنفکرند به‌اصطلاح، اشخاصی که کنار نشسته‌اند و فحش می‌دهند،اشخاصی که بیرون نشسته‌اند و توجه به مسائل داخل ندارند،
🛑بدانند که اگر یک سیلی بخورد امروز اسلام در این کشور، تا آخر دیگر، باید ملت‌ها تحت این فشارها باشند.
🛑امروز اسلام در اینجا سر بلند کرده است و بیرقش بلند شده است و من امیدوارم که این جلوه‌اش به همه جا برسد، و مستضعفین از زیر بار این ظلم‌ها بیرون بروند.
🛑 آنهایی که نق می‌زنند برای این کشور و به خیال خودشان دلشان برای اسلام می‌سوزد، آنها بدانند که اگر “این اسلامی که الآن در اینجا هستش” سیلی بخورد اسلام تا آخر سیلی خورده است؛ باید هی بنشینید و #حسرت ببرید.

📚صحیفه امام،جلد ۱۷، صفحه ۴۰۶.

⚖🛑🛑 مفسد فی‌الارض❗️

🛑🛑در قانون برای افساد فی‌الارض، حکم اعدام در نظر گرفته شده است.

و اما؛
🛑آیا فردی که در طول ریاست‌ش به‌دلیل عملکردش، کلی جرم و جنایت در ابعاد میلیونی اتفاق افتاده است، مفسد فی‌الارض نیست⁉️

🛑آیا متولی‌ای که «قدرت گرفتن اینستاگرام» را دید اما دَم نزد، ویران‌گری‌اش را دید و سکوت کرد، ترویج فسادها، افزایش آسیب‌ها، از بین رفتن پاکدامنی در جامعه (افزایش چند هزاردرصدی انواع فسادها در این چند سال) و… را دید و خودش را به خواب زد؛ با سیاست‌هایش زمان دسترسی به محتوای مستهجن به زیر چند دقیقه رسید، به‌طوری‌که هر بچه‌ای که هنوز سیبیل پشت لب‌ش سبز نشده، از چیستی پورن و جزئیات آن خبر دارد❗️

🛑حال شما به من بگویید آیا این فرد یا افراد، با این جنایات هیتلرگونه و صدام‌منشانه، مستحق محکومیت به اشد مجازات با صدور حکم افساد فی‌الارض هستند یا نه⁉️

🛑و آیا قوه قضائیه بنای برخورد با گردن کشان و ظالمین را دارد❓

🛑باید دادخواهیِ هرزه‌بین شدن نوجوانان چشم پاک و معصوم و تخریب آینده آ‌ن‌ها را به کجا ببریم

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

داش باشیا منافق

🔹وقتی سرلشکر مهدی باکری فرمانده نام‌آور لشکر عاشورا به پشت تریبون رسید، قبل از هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *