خانه / جشنواره / بی هزینه ترین رهبر

بی هزینه ترین رهبر

چند سطری درباب سرود سلام فرمانده
حتما بخوانید 👇

*دوران فرماندهی او فرا می‌رسد*

دلها در تصرف اوست؛ این حجم از فراگیری یک سرود در سراسر کشور حتی دیگر کشورها که اینطور به دل ها بشیند و در نفوس رسوخ کند و هر روز بدون ملال از تکراری شدن بر زبان نه تنها نوجوانان که دل همه مردم جاری شود؛ آنهم اثری که حتی از نظر محتوا و ادبیات و ابعاد هنری قابل نقد است و از گوشه یک شهرستان کوچک و توسط یک تیم بی ادعا تولید شده ؛ طبیعی به نظر نمیرسد؛ آری اوج گیری بدون سازماندهی اداری و… طبیعی نیست؛ همه گیری این سرود از جنس اربعین است. در تمام این سالها خیلی آثار مذهبی و هنری توسط مدعیان تولید شد؛ اما دلها و ذهن ها را فتح نکرد و اینطور بر زبان ها نیفتاد…. دل ما و تجربه های تاریخی گواهی می‌دهد کاری برای امام عصر(عج) نمیتواند بدون عنایت او اینطور زمزمه کوچه و خیابان بچه شیعه ها شود؛ به نظر می‌رسه این یک گواهی و اشاره رمز آلود از جانب خود اوست؛ همو که دلها به دست اوست..
“سلام فرمانده”
…آری دوران فرماندهی او دارد فرا می‌رسد و این اشاره خود اوست … حضرت مهدی دهه نودی هاشو رو فراخوانده ؛ انشالله این نسل همان هایی هستند که به فرمانده اصلی سلام خواهند کرد … چطور میشه هزاران هزار بچه ۹_۱۰ ساله بریزن تو خیابون ها و میدون های شهرها و کشورهای مختلف فریاد بزنن :: بیا ؛ بیا یارت میشم هوادارت میشم گرفتارت میشم با همین قد کوچیکم سردارت میشم … مگر همچین چیزی در تمام هزار و صد و اندی سال غیبت و در جهان تشیع سابقه داشته؟؟!! اشک های این دختر و پسر بچه های ۷_ ۸ ساله موقع خواندن این سرود گواه این ماجراست؛ مگر موقع اجرا هر سرودی بچه ها گریه می‌کنند !؟؟ واقعیت اینکه چشم های ما شاید درست نمیبینه که پدیده یکتا در راهه ؛امر حضرت رو همین جنس کارهای بی ادعا پیش خواهد برد و مقبول درگه ش خواهد افتاد… این نوای فراگیر ،یک نشانه است از فرمانده جوانی که در راه است و نسل نوجوانی که در آینده جوانی اش به فرمانده موعودش سلام خواهد کرد انشالله و او را یاری خواهد کرد ” اصحاب المهدی شباب”

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بسوز كه سوز توكارها كند

سوزش شدید انترنسناس از حجاب

هرجا سوزش شدید اینترنسناس بود بدانید کار درست است بسوز که سوز توکارها کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *