خانه / جشنواره / دیدار

دیدار

دیدار رئیس بنیاد شهید با جانبازان بستری در بیمارستان میلاد شهریار
دکتر امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با جانبازان بیمارستان میلاد شهریار دیدار و مشکلات و درخواست‌های آنان را بررسی کردند.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان، معاون رئیس ‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از بیمارستان میلاد شهریار بازدید و با جانبازان این آسایشگاه دیدار و گفتگو کردند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با جانبازان اعصاب و روان بستری در بیمارستان میلاد شهریار گفتند: توفیقاتی حاصل شد به محضر جانبازان عزیز هشت سال دفاع مقدس بستری در مرکز میلاد شهریار رسیده ‌ایم. جانبازانی که از اولین روزهای جنگ تحمیلی داوطلبانه و در روزهای سخت دفاع از کشور در دفاع از کیان و عزت انقلاب و میهن جانفشانی کردند.
آقای دکتر قاضی زاده هاشمی عنوان نمودند: همه توان و کوشش خود و همه همکارانمان را در خدمت و کسب رضایت خانواده ‌های معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان صرف خواهیم کرد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخش پایانی سخنان خود اظهار کردند: هدف ما از بازدید از بیمارستان میلاد شهریار، شنیدن مشکلات جانبازان عزیز است و این مسائل کمترین کاری است که برآورده ساختن آن‌ها از وظایف ما بوده و موظف به انجام هرچه سریعتر و بهتر آن‌ها هستیم.
آقای رضا آئینی رئیس بیمارستان میلاد شهریار ضمن خوشامدگویی به رئیس بنیاد شهید و حضور ایشان و هیئت همراهشان در جمع جانبازان، با عنوان اینکه مسئولیت در قبال این عزیزان توفیقی الهی برای خدمت به خانواده‌های شهدا و جانبازان است ادامه دادند: ما با مقام معظم رهبری بیعت کردیم و می ‌دانیم که رفتار رهبری نظام با جانباز، فرزند و خانواده آنان چگونه است. لذا لازم است به تبعیت از ایشان تمام تلاشمان را برای خدمت به جامعه ایثارگری به کار بگیریم؛ زیرا این وظیفه شرعی ما است که ذره‌ای در این مسیر کوتاهی نکنیم تا خدای متعال از ما راضی گردد.
از جمله مسائل عنوان شده از سوی جانبازان در این دیدار‌ می‌توان به مشکل مسکن، اشتغال فرزندان جانبازان، تهیه برخی دارو‌ها و افزایش هزینه‌های درمانی جانبازان، اهمیت تعامل بیشتر بنیاد با خانواده‌ها در جهت افزایش پاسخگویی مناسب و به موقع به مسائل جانبازان و خانواده‌های آنان و رفع موانع موجود اداری در دریافت تسهیلات اشاره کرد.
مطابق دستور دکتر قاضی زاده هاشمی به درخواست‌های مطرح شده به سرعت و در چارچوب قانون رسیدگی خواهد شد.

احمد عباسی خبرنگار ماهین نیوز

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

200هزار نفر در بیت المقدس نماز خواندند

۱۵۰هزار نفر در بیت المقدس نماز خواندند

۲۰۰هزار نفر در بیت المقدس نماز خواندند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *