خانه / جشنواره / قربانی فراری‌های خارج‌نشین
طالبان: مردم پنجشیر خود را قربانی فراری‌های خارج‌نشین نکنند
طالبان: مردم پنجشیر خود را قربانی فراری‌های خارج‌نشین نکنند

قربانی فراری‌های خارج‌نشین

شفقناافغانستان -فرمانده قوای هوایی طالبان که به پنجشیر سفر کرده، خطاب به مردم این ولایت گفته است که خود را قربای کسانی نکنند که از کشور فرار کرده و از خون مردم سرمایه اندوزی می کنند.

به گزارش خبرگزاری شفقنا افغانستان؛ در پی افزایش گزارش‌ها درباره ناامنی و جنگ در پنجشیر، تخار و اندراب بغلان، مولوی امان الدین منصور؛ فرمانده قوای هوایی حکومت طالبان به پنجشیر رفته و خطاب به مردم گفته است که خود را قربانی فراریان نکنند.

وی افزوده است که مردم پنجشیر نباید برای منافع کسانی که در تاجیکستان و فرانسه عیش و نوش می کنند و از پول خون شما سرمایه درست می کنند قربانی کنید.

او تاکید کرده که «امارت اسلامی» خانه مشترک همه افعان‌ها است و بیایید با این حکومت یکجا شوید، جان، مال و عزت شما مصون می باشد و هیچکس بالای شما تعرض کرده نمی تواند.

در همین حال، عبداللطیف نظری؛ معین مسلکی وزارت اقتصاد نیز در رشته توییت‌هایی نگاشته است کسانی که از کشور فرار کرده اند و در خارج با خانواده خود در عیش و عشرت به سر می‌برند، حق ندارند فرزندان مردم را به جنگ تشویق کنند.

او افزوده است اگر اینها راست می گویند چرا فرار کردند؟ اگر به مقاومت باور دارند چرا فرزندان خودشان در جبهه نیستند؟ هدف جنگ‌طلبان این است که بازهم با خون مردم تجارت کنند.

او تاکید کرده که مردم باید آگاه باشند و فریب جنگ‌طلبان و آشوبگران را نخورند، افغانستان صلح آمیز، آرام و با ثبات به نفع همه است، ایجاد تفرقه از سوی هر کسی باشد خیانت به منافع ملی است و پاسداری از وحدت ملی و هویت ملی وظیفه نسل جوان کشور است.

نظری اظهار کرده که توصیه نسل جوان کشور به چهره های فراری زراندوز که در بیرون از کشور خانه های میلیونی دارند این است که از عوام فریبی دست بردارند و مردم را به جنگ تشویق نکنند. مردم افغانستان زندگی مسالمت آمیز دارند، پس بهتر است که بیاییم نقش خود را در صلح و ثبات و بازسازی کشور ایفا کنیم.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *