خانه / جشنواره / اسرائیل وجود ندارد چرا از او بت می سازند؟
اسرائیل وجود ندارد چرا از او بت می سازند؟
اسرائیل وجود ندارد چرا از او بت می سازند؟

اسرائیل وجود ندارد چرا از او بت می سازند؟

مسئول جهاد اسلامی در گفتگو با مهر:
عملیات «العاد» هشداری به صهیونیستها و پیروزی برای مسجدالاقصی است
عملیات «العاد» هشداری به صهیونیستها و پیروزی برای مسجدالاقصی است
مسئول دفتر رسانه ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به عملیات ضدصهیونیستی اخیر در العاد در عمق اراضی اشغالی از آن به مثابه پیروزی برای مسجدالاقصی و هشداری برای صهیونیستها نام برد.

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل – ودادزاده بغلانی: این روزها صهیونیست‌ها بیش از هر زمان دیگری در رعب و وحشت به سر می‌برند و علت آن هم عملیات مبارزان فلسطینی است که در عمق اراضی اشغالی رخ می‌دهد و خواب را بر صهیونیست‌ها و مقامات آن حرام کرده است.

چندین عملیات ضد صهیونیستی اخیراً رخ داده است که تازه‌ترین آنها عملیات در منطقه العاد بوده است؛ عملیاتی که به گفته یک مقام صهیونیستی جشن صهیونیست‌ها را به عزا تبدیل کرد به دنبال این عملیات شهردار این شهر از همه خواست که در خانه‌های خود بمانند و درها را قفل کنند.

عملیات العاد در قلب تل آویو رخ داد. این عملیات واکنشی طبیعی به جنایات دشمن صهیونیست و هتاکی آن به مسجدالاقصی بود. کمیته‌های مقاومت اعلام کردند که عملیات العاد پیامی با آتش و باروت به رژیم صهیونیستی است که جنایات خود علیه مسجدالاقصی را متوقف کنید و با آتش بازی نکنید و خطوط قرمز را زیرپا نگذارید. عملیات العاد شکست دیگری برای دستگاه‌های امنیتی رژیم اشغالگر است و این در حالی است که صهیونیست‌ها اعتماد خود را به مقامات سیاسی و امنیتی این رژیم از دست داده اند.

در این رابطه خبرنگار خبرگزاری مهر گفتگویی با داود شهاب مسئول دفتر رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین انجام داده است که در ادامه می‌آید؛

**شهرک نشینان با حمایت نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند با توجه به این تحولات آیا ارتباط مستقیمی میان عملیات العاد و این حملات وجود دارد؟

عملیاتی که در داخل شهرک العاد رخ داد به مثابه پیروزی برای مسجدالاقصی و هشداری به صهیونیست‌ها درباره هرگونه تعدی به مسجدالاقصی بود. فلسطینی‌ها با هر حمله‌ای مقابله خواهند کرد. شهرک نشینان تاوان هر حمله به مسجدالاقصی را خواهند داد.

** آیا سران صهیونیست با توجه به عملیات اخیر شهادت طلبانه دچار سرخوردگی شده اند؟

اشغالگران یقین دارند که فلسطینی‌ها از حقوق خود چشم پوشی نخواهند کرد و از مقدسات خود دست برنخواهند داشت. این عملیات از آن حیث اهمیت دارد که امور را به نقطه صفر بازگردانید و اشغالگران و همه منظومه‌های امنیتی و نظامی را با شکست جدیدی روبرو کرد که عمق احساس ناتوانی آنرا نشان می‌دهد. همه پروژه‌های اشغالگران که درقالب مشوق‌های سیاسی و اقتصادی به فلسطینی‌ها عرضه شده است با شکست روبرو شده است و آرامش و امنیت برای شهرک نشینان به همراه نداشته است. رسیدن مقاومت به عمق اراضی اشغالی و حملات آن در عمق رژیم صهیونیستی که اشغالگران آنرا امن می‌دانستند، شوک بزرگی به اشغالگران وارد کرده است. هر چه عملیات شهادت طلبانه افزایش یابد و اقدامات مقاومت علیه دشمن بیشتر شود این دشمن را بیشتر به سمت یاس و سرخوردگی سوق خواهد داد.

** پس از افزایش عملیات استشهادی در اراضی اشغالی از سوی مبارزان فلسطینی آیا دشمن صهیونیست به این باور رسیده است که عادی سازی با برخی کشورهای عربی نمی‌تواند به ادامه اشغالگری آن در اراضی فلسطین مشروعیت دهد و این عادی سازی نمی‌تواند که آتش مقاومت را خاموش کند؟

عملیات شهادت طلبانه ای که مقاومت اجرا می‌کند گواهی آشکار بر این است که آنکه تعیین کننده است این فلسطینی‌ها هستند نه کشورهای سازشکار و خائن. از این رو بحران موجودیتی اشغالگران تقویت و عمیق می‌شود. هدف اشغالگران از عادی سازی و ائتلاف با کشورهای منطقه با هدف مشروعیت بخشیدن به رژیم صهیونیستی در منطقه است اما واقعیت تکان دهنده برای اشغالگران و اعوان آن درباره مشروعیت بخشی به اشغالگری توهمی بیش نیست و تا زمانی که ملت فلسطین مقاومت می‌کند این اشغالگری راه به جایی نخواهد برد. وانگهی آنکه توان حمایت از خود را ندارد چگونه می‌خواهد از رژیم‌های سازشکار حمایت کند؟

**آیا به نظر شما اسرائیل امروز پس از آنکه دامنه مقاومت در همه مناطق فلسطینی اعم از غزه و کرانه باختری و اراضی ۴۸ گسترش یافته است در داخل در تنگنا قرار گرفته است و این تکمیل کننده محاصره خارجی تحمیل شده بر رژیم صهیونیستی از سوی حزب الله و سوریه و جنبش‌های مقاومت در فلسطین و یمن است؟

رژیم صهیونیستی امروز توان حمایت از خودش را در داخل اراضی اشغالی ندارد. این رژیم قبلاً به جنگ‌های پیشدستانه دست می‌زد و امروز پس از شکست اشغالگران در لبنان و فروپاشی در غزه توان و قدرت توسعه طلبی ندارد و همه دغدغه و اهتمامش این است که چگونه از امنیت داخلی خود حفاظت کند و چگونه حملات مقاومت که مبارزان فلسطینی با چاقو یا تبر انجام می‌دهند را متوقف کند. مقاومت خود را بر صهیونیست‌ها تحمیل کرده است. رژیم صهیونیستی به طور مداوم به دنبال تلاش برای ایجاد سامانه دفاع هوایی است که بتواند با موشک‌های مقاومت فلسطین مقابله کند. این موضوع به دغدغه اصلی رژیم صهیونیستی تبدیل شده است. هشدارها در محافل صهیونیست درباره چالشهایی که رژیم صهیونیستی را از سوی ایران و جبهه شمالی سوریه و لبنان تهدید می‌کند، افزایش یافته است. این به مثابه سیکنالهای آشکاری است که اوج نگرانی و هراسی را نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی به سبب تقویت توان مقاومت با آن درگیر است. هراس رژیم صهیونیستی، از رویارویی در بیش از یک جبهه و عدم توان ایستادگی رژیم صهیونیستی در برابر این رویارویی است. سران این رژیم و تئوریسین‌های ارشد و سیاستمداران و کارشناسان از آینده بیمناک هستند و از پایان رژیم صهیونیستی سخن می‌گویند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بسوز كه سوز توكارها كند

سوزش شدید انترنسناس از حجاب

هرجا سوزش شدید اینترنسناس بود بدانید کار درست است بسوز که سوز توکارها کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *