خانه / جشنواره / فایزه مثل جلالی اعدام باید گردد
مسیح مهاجری خودش از توبره می خورد
مسیح مهاجری خودش از توبره می خورد

فایزه مثل جلالی اعدام باید گردد

افراد بزدلی که خط مقدم جبهه را ترک کردند حالا مدعی انقلاب شده‌اند
منیبان : خباز اظهار کرد: فرد هتاک در همه جوامع بوده و است اما اینکه پشت فرد گرم باشد، احساس امنیت کند و بگوید هر عملی انجام بدهم و هر توهینی اعم از جاسوسی، ناموسی و غیره بزنم، هیچ‌کس از بنده سوال نخواهد کرد و مورد مواخذه قرار نمی‌گیرم، مشکل است.
افراد بزدلی که خط مقدم جبهه را ترک کردند حالا مدعی انقلاب شده‌اند
محمدرضا خباز، نماینده ادوار مجلس اسلامی، در واکنش به اهانت‌های صورت گرفته علیه خاتمی و هاشمی رفسنجانی گفت: مردم به دلیل فطرتی که دارند، علاقمند هستند راستی، درستی واقعیت و حقیقت بر جامعه آنها حاکم باشد اما متأسفانه بیش از دو دهه است که یکی از زشت ترین رفتارهای انسانی بر زبان عده‌ای به عنوان انقلابی و افرادی که علاقمند به دین و کشور نیستند، جاری می‌شود و بزرگان این تفکر هم با این قبیل اظهارات برخورد نمی‌کنند و اگر هم برخورد کنند، برخوردهای بسیار سطحی و جزئی انجام می‌دهند به نحوی که برخوردها، بازدارنده نیست.

او افزود: ممکن است در برخی سخنرانی‌ها گفته شود که این اهانت‌ها و اظهارات مورد پسند ما نیست و خلاف و حرام است اما این قبیل اظهارات، بازدارندگی ندارد و مانع گفتن این الفاظ زشت نمی‌شود. شاید دلیل اثر نکردن توصیه‌ها برای توهین نکردن این است که واعظان چون جلوه در محراب و منبر می‌کنند چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند. منظور این است که بعضی به ظاهر می‌گویند با اقدامی مخالف هستند اما در عمل به نحوی برخورد می‌کنند که عده‌ای توهین‌ها و فحاشی ها را ادامه می‌دهند و هیچ‌کس هم مانع آنها نمی‌شود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بسوز كه سوز توكارها كند

سوزش شدید انترنسناس از حجاب

هرجا سوزش شدید اینترنسناس بود بدانید کار درست است بسوز که سوز توکارها کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *