خانه / اندیشکده راهبردی / یارانه پنهان مستقیماً به دست مردم خواهد رسید
یارانه پنهان مستقیماً به دست مردم خواهد رسید/ شفافیت پرداخت منافع دلالان را به خطر انداخته است

یارانه پنهان مستقیماً به دست مردم خواهد رسید

حسن‌پور بیگلری در گفت‌وگو با ایرنا:

یارانه پنهان مستقیماً به دست مردم خواهد رسید/ شفافیت پرداخت منافع دلالان را به خطر انداخته است
تهران_ایرنا_ نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اصل شفاف سازی یارانه پنهان آرد از سوی دولت اقدامی قابل حمایت است چراکه این یارانه باید مستقیماً به دست مردم برسد.

شهباز حسن‌پور بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به حذف یارانه پنهان آرد توسط دولت اظهار داشت: اقدام دولت در حذف یارانه پنهان آرد و تبدیل آن به یارانه شفاف برای عرضه این یارانه به جامعه هدف، اقدامی صحیح و قابل حمایت است.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: حذف یارانه پنهان به معنای حذف کامل یارانه آرد نیست، بلکه هدف تغییر در نحوه تخصیص یارانه در این بخش است تا یارانه به صورت مستقیم در اختیار مصرف کنندگان نهایی قرار گیرد.

وی اظهار داشت: دولت باید با جدیت تمام با سوء استفاده کنندگان از فضای موجود برخورد کند تا لطمه‌ای به روند اجرای این تحول اقتصادی وارد نشود.

حسن‌پور بیگلری با بیان اینکه باید هر چه زودتر یارانه پنهان حذف شود و به صورت شفاف در اختیار جامعه هدف قرار گیرد تا مردم شیرینی اجرای طرح مربوطه را حس کنند، افزود: ما هیچگاه نمی‌خواهیم که جایگاه رییس‌جمهورمان به خاطر اقدامات گروهی سوء استفاده‌گر دچار خدشه شود.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان تاکید کرد: نباید اجازه داد رانت خوارانی که در این چند سال از ارز ترجیحی و یارانه پنهان سو استفاده کرده‌اند و امروز با ایجاد شفافیت در پرداخت یارانه منافعشان به خطر افتاده با فشار بر مردم، فضای جامعه را ملتهب کنند از این رو باید دولت باید با این افراد به طور جدی برخورد کند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

امپراتوری اصلی و مثبت

امپراتوری اصلی و مثبت

امپراتوری اصلی و مثبت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *