خانه / جشنواره / دکتر سلامی باید به غزه برود
دکتر سلامی باید به غزه برود
دکتر سلامی باید به غزه برود

دکتر سلامی باید به غزه برود

جهاد اسلامی: به مقابله نظامی با صهیونیست‌ها نزدیکتر شده‌ایم

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به احتمال درگیری نظامی با رژیم صهیونیستی گفت که گروههای مقاومت در آماده‌باش کامل هستند.
جهاد اسلامی: به مقابله نظامی با صهیونیست‌ها نزدیکتر شده‌ایم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «داوود شهاب» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز پنجشنبه تأکید کرد که تداوم تلاشهای رژیم صهیونیستی برای تقسیم مسجدالاقصی از نظر زمانی و مکان به درگیری نظامی منجر خواهد شد.

شهاب به پایگاه خبری العهد لبنان گفت که وضعیت به مقابله نظامی نزدیک است و رخدادهای مسجدالاقصی، بازی با آتشی است که به انفجار منجر خواهد شد.

وی با بیان اینکه مقاومت فلسطین آماده است و موفق شده تلاشها برای تقسیم زمانی و مکانی را ناکام بگذارد، خاطر نشان کرد، مقاومت با اقدامات صهیونیستها مقابله خواهد کرد.

شهاب همچنین به شبکه خبری المسیره گفت که دشمن صهیونیستی به دنبال جبران شکست مفتضحانه خود در عملیات شمشیر قدس است، ولی «موضع ما ثابت است و به حمایت از الاقصی مصمم هستیم».

این مسئول فلسطینی با بیان اینکه گروههای مقاومت فلسطین در حالت بسیج عمومی و آماده‌باش کامل هستند،تصریح کرد، ملت فلسطین حامی شیوه مقاومت است و آن را تنها روش برای حمایت از سرزمین و مقدسات خود می‌داند.

وی با اشاره به اینکه رویارویی با رژیم صهیونیستی به هر نحوی برای حمایت از مسجدالاقصی و مقاومت در دسترس است، خاطر نشان کرد، مقاومت در نوار غزه، عملیاتهای استشهادی در کرانه باختری و اراضی ۱۹۴۸ و خیزشهای مردمی، انواع مختلف جلوگیری از ضربه زدن به الاقصی است.

رسانه‌های فلسطینی، امروز، خبر دادند که بیش از ۷۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست برای گرامی‌داشت سالروز اشغال فلسطین وارد مسجد الاقصی شده‌اند و در تلاش هستند تا پرچم رژیم صهیونیستی را در مسجد الاقصی به اهتزاز درآورند.

با این حال، نیروهای رژیم صهیونیستی باتوجه به هشدارهای شدیداللحن گروه‌های مقاومت فلسطین از این اقدام ممانعت به عمل آوردند.

گروه‌های مقاومت فلسطین دیشب هر یک در بیانیه‌ای جداگانه درباره تبعات این اقدام به تل‌آویو هشدار دادند. رسانه‌های عبری،‌ دیشب، گزارش داده بودند که ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف قدس و تل‌آویو سامانه‌های گنبد آهنین مستقر کرده است.

لحظاتی پس از انتشار این گزارش، کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد که نهادهای امنیتی تل‌آویو هشدار امروز گروه‌های مقاومت فلسطین را جدی گرفته‌اند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای در این خصوص هشدار داد و گفت: «اجازه مقامات [رژیم] اشغالگر صهیونیستی به شهرک‌نشینان برای ورود به صحن مسجد الاقصای شریف، فردا (پنجشنبه)، بازی با آتش است و منطقه‌ را به سمت تنشی می‌کشاند که [رژیم اشغالگر] خود کاملا مسئول آن خواهد بود.»

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بسوز كه سوز توكارها كند

سوزش شدید انترنسناس از حجاب

هرجا سوزش شدید اینترنسناس بود بدانید کار درست است بسوز که سوز توکارها کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *