خانه / احمد ماهینی / یارانه ارز ترجیحی

یارانه ارز ترجیحی

[۵/۵،‏ ۷:۲۹ قبل‌ازظهر] Leyla a: یارانه کالاهای اساسی قبل از اصلاح ارز ترجیحی به حساب مردم واریز می‌شود

وزیر جهادکشاورزی:
🔹از زمان وقوع جنگ اوکراین با افزایش انفجاری قیمت‌ها مواجه شدیم و تا ۱۲۵ درصد افزایش قیمت داشتیم. از ابتدای دولت سیزدهم در بازارهای جهانی جو ۶۰ درصد و روغن خام ۸۰ درصد افزایش یافته است.

🔹یک کیسه آرد ۳۸ هزار تومانی در ایران هم‌اکنون در مرزها ۸۰۰ هزار تومان به فروش می‌رود و اینقدر این فاصله جذابیت دارد که واقعا با اقدامات فیزیکی نمی‌توان کنترل کرد و بازارهای کشورهای همسایه از کالاهای ارزان ایرانی اشباع شده است.

🔹ساداتی‌نژاد از مذاکرات امروز با کارخانجات تولید ماکارونی خبر داد و گفت:‌آرد این کارخانجات تامین شده و هیچ کمبود ماکارونی نخواهیم داشت و کمبود چند روز اخیر مقطعی بوده است و از فردا شاهد عرضه ماکارونی خواهیم بود.

🔹یارانه نان قبل از شروع اجرای اصلاحات، به حساب مردم واریز خواهد شد و جزئیات بسته اجرایی هدفمندی یارانه کالاهای اساسی قبل از شروع، به اطلاع مردم خواهد رسید.

🌐 لینک خبر

📡 @IRNA_1313
[۵/۵،‏ ۷:۲۹ قبل‌ازظهر] Leyla a: مشکلی در تامین آرد صنف و صنعت نداریم

معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی:
🔹کمبود فعلی ماکارونی در بازار موقتی و ناشی از اعلام قیمت جدید ۱۲ هزار تومان بابت هر کیلو گرم آرد سهمیه ای صنف و صنعت است.

🔹اصلاح قیمت و یا هر سیاست جدیدی که از سوی دولت اتخاذ شود، پیامدهایی دارد و ممکن است استرس در مردم ایجاد کند و از این رو مردم، مازاد بر نیاز خود خرید می کنند.

🔹در سال گذشته قیمت هر کیلوگرم آرد صنایع ماکارونی ۲۷۰۰ تومان بود و این قیمت پس از اصلاح از ابتدای امسال به ۱۲ هزار تومان رسیده است.

🌐 بخوانید

📡 @IRNA_1313

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

ایجاد اشتغال با اقامه نماز

در جلسه شورای‌عالی مسکن؛ رئیس‌جمهور: افزایش تولید مسکن به تحقق جهش تولید کمک می‌کند  رئیس‌جمهور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *