خانه / جشنواره / سوئد منتظر موشک های ایران باش
سوئد منتظر موشک های ایران
سوئد منتظر موشک های ایران

سوئد منتظر موشک های ایران باش

کاریکاتور/ «سوئد»؛ بهشت تروریست‌ها در شمال اروپا/ «اینجا با خیال راحت به ایران حمله کن» یکی بزنی ۱۰تا میخوری جینگلی
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ – ۱۶:۳۴
سوئد ازجمله کشورهای اروپایی است که به محیطی امن برای منافقین تبدیل شده است؛ حمایت از فعالیت‌های خرابکارانه، پناه‌دادن به قاتلان مردم ایران و اقدامات خصومت‌آمیز علیه ملت مسلمان تنها بخشی از سیاست‌های این کشور در برابر جمهوری اسلامی ایران است.
کاریکاتور/ «سوئد»؛ بهشت تروریست‌ها در شمال اروپا/ «اینجا با خیال راحت به ایران حمله کن»

پادشاهی سوئد، پناهگاه گروهک های تروریستی/از چعب تا جلالی

دولت سوئد با فروش سلاح، حمایت از گروهک‌های تروریستی و پناهندگی جاسوسان و مسائل نشان داده فاصله بسیار زیادی میان شعارهای حقوق بشری دولت‌های غربی با عملکرد واقعی آن‌ها وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سوئد که از مدت‌ها پیش در صدر اخبار مربوط به منافقین و گروهک‌های تروریستی بوده با شعارهای به اصطلاح حقوق بشری عملکرد خود را بیش از پیش در این حیطه زیر سوال برده است. دولت سوئد با فروش سلاح، حمایت از گروهک‌های تروریستی و پناهندگی جاسوسان و مسائل نشان داده فاصله بسیار زیادی میان شعارهای حقوق بشری دولت‌های غربی با عملکرد واقعی آن‌ها وجود دارد.

یکی از مصادیق نقض حقوق بشر و شهروندی در سوئد را می‌توان در برگزاری دادگاه محاکمه یک ایرانی دید. فردی به نام حمید نوری که از آبان ماه سال ۹۸، زمانی که برای حل و فصل اختلاف خانوادگی دختر خوانده‌اش به سوئد سفر کرده بود هنگام ورود به فرودگاه استکهلم ربوده و به زندان انفرادی برده شد.

او ۲۶ ماه گذشته را در زندان انفرادی به سر برده و در کشور مدعی صلح و حقوق بشر از حقوق بدیهی یک متهم مثل تماس اولیه با خانواده و دسترسی آزاد به وکیل بی بهره بوده است.

محاکمه بر پایه شهادت منافقین

سوئد می‌گوید با اهداف حقوق بشری نوری را دستگیر کرده، اما این ادعا تماماً بر پایه شهادت اعضای گروهک تروریستی منافقین است که مدعی هستند این فرد زندان بان آنها بوده است. این در حالی است که حمید نوری یک کارمند ساده قوه قضائیه بوده که از سال ۷۰ خود را بازنشست کرده و ۳۰ سال است که شغل آزاد دارد.

سوئد تاکنون حدود ۹۰ جلسه دادگاه را برای حمید نوری برگزار کرده اما شرایط یک دادرسی منصفانه به هیچ وجه در این پرونده حاکم نبوده است. در مجموع ۹۰ جلسه برگزار شده بیش از ۸۰ شاهد که بیشتر آنها از اعضای گروهک تروریستی منافقین هستند از طرف دادگاه این فرصت را پیدا کردند تا علیه حمید نوری شهادت دهند اما دادگاه به شهودی که داوطلب بودند به نفع نوری شهادت دهند این اجازه را نداد.

در طول ۵۷ جلسه دادگاه در ۵ ماه گذشته منافقین و دادگاه سوئد هنوز هیچ مدرک جدی و محکمه پسندی علیه نوری مطرح نکرده‌اند، با این حال روند این دادگاه نمایشی که بر اساس بعضی اخبار تاکنون برای دولت سوئد بیش از ۵۰ میلیون یورو هزینه در پی داشته همچنان ادامه دارد.

حمایت سوئد از منافقین و تروریست‌ها / از چعب تا جلالی

دادگاه نوری در حالی در سوئد برگزار می‌شود که این کشور سالهاست که پناهگاه و بهشت منافقین و گروهک‌های تروریستی است. از داخل همین کشور برای انجام اقدامات تروریستی علیه مردم ایران برنامه‌ریزی می‌کنند؛ از جمله این تروریست‌ها «حبیب الاسیود» معروف به «چعب» سرکرده گروهک تروریستی «حر که النضال» است.

بر اساس کیفرخواست صادره، اتهام چعب اداره و سرگروهی گروه تروریستی به نام «حر که النضال العربی لتحریرالاحواز» و طراحی و اجرای عملیات‌های بمب‌گذاری و تروریستی متعدد در استان خوزستان از جمله حمله به مردم اهواز در جریان رژه هفته دفاع مقدس در سال ۹۷ است که منجر به شهادت ۲۵ نفر از شهروندان اهوازی شد.

پادشاهی سوئد، پناهگاه گروهک های تروریستی/از چعب تا جلالی

بمب گذاری در اداره مسکن و شهرسازی اهواز، عملیات بمب گذاری سازمان برنامه و بودجه اهواز، بمب گذاری در اداره محیط زیست، بمب گذاری انتقال خط لوله‌های نفت، بمب گذاری در محور انتقال نفت آبادان به اهواز و ماهشهر، بمب گذاری در فرمانداری دزفول و آبادان، بمب گذاری در بانک سامان اهواز و برنامه ریزی برای بمب گذاری در دادگستری اهواز از اهم موارد تفهیم شده به این متهم در کیفرخواست است

گفتنی است چعب طی سال‌های اخیر در کشور سوئد زندگی می کرده و کارمند اداره کار این کشور بوده است. وی همچنین تابعیت این کشور اروپایی را اخذ و از همان جا اقدام به طراحی اقدامات تروریستی و جدایی طلبانه خود می‌کرد.

چعب تنها نمونه منافقینی که در سوئد زندگی می کرده نیست چرا که امثال وی زیاد است به عنوان مثال احمدرضا جلالی که به جرم جاسوسی و اقدامات مغایر امنیت ملی در ایران دستگیر و محاکمه شد هم در سوئد مستقر بود و اقدامات خود را علیه ایران با هدایت این کشور و رژیم صهیونیستی انجام می‌داد.

احمدرضا جلالی اقدامات عدیده مغایر امنیت ملی را با هدایت سرویس‌های اروپایی، مشخصاً سوئد، و رژیم صهیونیستی انجام داده و در یک محکمه صالحه نیز محاکمه و حکم خود را دریافت کرده است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

صیحه آسمانی

به گزارش سید احمد حسینی ماهینی خبرنگار ماهین نیوز ایا پرواز هزاران پهباد و موشک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *