خانه / جشنواره / انتقال بیماری‌ها به انسان از طریق خفاش‌ها

انتقال بیماری‌ها به انسان از طریق خفاش‌ها

سخنگوی وزارت دفاع روسیه؛

افشای برنامه‌های تحقیقاتی مخفی آمریکا در اوکراین

سخنگوی وزارت دفاع روسیه از برنامه محرمانه مطالعاتی آمریکا در اوکراین در خصوص انتقال بیماری‌ها به انسان از طریق خفاش‌ها پرده برداشت.

افشای برنامه‌های تحقیقاتی مخفی آمریکا در اوکراینبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه روسیا الیوم، ژنرال «ایگور کوناشنکوف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه روز پنجشنبه فاش کرد، برنامه محرمانه آمریکا در اوکراین از چند سال پیش در زمینه مطالعه و تحقیق برای انتقال ویروس‌ها و بیماری‌ها به انسان از طریق خفاش‌ها در حال اجرا است.

ایگور کوناشنکوف در بیانیه صبح امروز وزارت دفاع روسیه درباره آخرین تحولات مربوط به عملیات نظامی ویژه این کشور در اوکراین گفت: این وزارتخانه اسناد جدیدی را در مورد توسعه آزمایشگاه‌های بیولوژیکی در اوکراین ارایه خواهد کرد.

آمریکا چندین سال است که یک برنامه سری و محرمانه را به صورت منظم در آزمایشگاهی در شهر خارکیف اوکراین اجرا و در این آزمایشگاه در مورد انتقال بیماری‌ها به انسان از طریق خفاش‌ها مطالعه می‌کند.

ایگور کوناشنکوف افزود: وزارت دفاع این وزارتخانه درصدد است تا اسنادی درباره صادرات مقدار زیادی از بیومواد انسانی از اوکراین به انگلیس و دیگر کشور‌های اروپایی عرضه کند در حالیکه این اسناد و مدارک از کارمندان اوکراینی که در آن آزمایشگاه‌ها کار می‌کردند به دست آمده است.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه افزود: سازمان دامپزشکی خارکیف در حال مطالعه شرایطی است که در سایه آن انتقال آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، ممکن است غیرقابل کنترل شود و منجر به بروز خطرات برای سلامت و ایمنی مواد غذایی شود که این امر به عنوان بخشی از برنامه آمریکا در اوکراین است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بسوز كه سوز توكارها كند

سوزش شدید انترنسناس از حجاب

هرجا سوزش شدید اینترنسناس بود بدانید کار درست است بسوز که سوز توکارها کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *