خانه / جشنواره / طالبان

طالبان

🔔 ۱۴۰۰ و خطری که از سر ایران گذشت …

کسی نفهمید از سر ایران چه خطری گذشت!
سال ۱۴۰۰ سالی بود که کلید نابودی ایران باید فشرده میشد و فشرده هم شد ،
اما با توصیه عجیب رهبر فرهیخته انقلاب به فرماندهان نظامی کشور، مبنی بر عدم اتخاذ تصمیم عجولانه و پیشه نمودن صبر ، این توطئه نیز خنثی گردید!!!
سناریو به اندازه ای ماهرانه چیده شده بود که کسی شک نکرد ماجراهای شرق ایران کلید آغاز ماجراهای شمالغرب کشور است!!!
گاهی شعبده باز به اندازه ای سریع حرکتش را انجام میدهد تا بتواند فرصت فکرکردن رااز تماشاگر بگیرد .
مردم ایران ناگاه دیدند درشرق کشورشان یک مشت طالب وحشی از پشت کوه ها و از دل غارها با چند قبضه کلاشینکف زنگ زده و دمپایی به پا و عبا بر دوش یک کشور پهناور به گسترهٔ افغانستان را تسخیرکردند .
بسیاری ازتحلیلگران ایرانی هم نفهمیدند چه شد!
چه شد که اشرف غنی و آمریکا، افغانستان را دو دستی پیشکش طالبان پابرهنه کردند؟!!! ساده لوحانه است اگر فکرکنیم که یک گروه پابرهنه طلبه که تنهاسلاح سنگین شان کلاشینکف روسی و نهایتا چند قبضه تیربار است بتواند بسادگی و بدون تبانی بادولت مرکزی، شهر به شهر یک کشور و ارتش آن را تسخیرکنند!
فردای سقوط کابل احمدمسعود!!! جلوی چشم همگان به پنجشیر میرود تا جبهه مقاومت ملی را تشکیل دهد
این سناریو از اینجا به بعد ، جالب میشود، خوب دقت کنید تا بفهمید تمام سناریوی طالبان، برای ایران، طراحی شده بود!
احمدمسعودتوانست یک محور پان پارسیستی (نه پان ایرانیستی) راشکل دهد، این نکته بسیارمهم است که بدانید پان پارسیسم کاملا ضد ایرانشهری است و دقیقا درراستای طرح لوییس حرکت میکند، محدودکردن ایران به یک قوم پارس و نامگذاری این کشور بنام پرشیا! بخش مهم طرح لوییس است، احمد از اتحاد پارس سخن میگفت و این خوشایند ملی گرایان ساده اندیشی آمد که پشت پرده را نتوانستند ببینند.
ناگاه درمیان برخی ایرانیان شور و هیاهویی افتاد که ایران باید به افغانستان لشگرکشی کند و به احمدمسعود برای نابودی طالبان کمک کند.
در ظاهر خواسته ی قشنگ و ملی ای بود ، برای همین هم ناگاه احمد مسعود تبدیل به یک قهرمان ملی شد و فشاربرای دخالت ایران در افغانستان فزونی یافت تا جایی که عده ای از مردم که معمولا گوشهای خود را همیشه از خبرهای رسانه های بیگانه تغذیه میکنند، حکومت را به خیانت در ماجرای افغانستان و همدستی باطالبان متهم کردند!
اگر فهیم دشتی سخنگوی جبهه مقاومت ملی افغانستان، آن سخنان گاف دار، مبنی بر پشتیبانی از تجزیه طلبان کُرد را بر زبان نمیاورد چه بسا نقاب از چهرهٔ ایشان حالاحالاها برداشته نمیشد،
و اینجا بود که فرماندهان نظامی، معنای توصیه مقام معظم رهبری را به صبر و تامل فهمیدند…
تنهاچندی از ماجراهای شرق ایران نگذشته بود که ماجراهای شمالغرب ایران درقفقاز کلیدخورد
جمهوری باکو نقاب از رخ ایران ستیز خود برداشت و آشکارا ادعاهای خاکی علیه آذرپایگان اصیل و ایران را مطرح کرد!
رانندگان ایرانی درجاده های ترانزیت ارمنستان بازداشت و مرز ارمنستان با ایران به خطر نابودی افتاد
زمانیکه حجم انبوهی از نیروهای مسلح و ارتش کشور جهت انجام رزمایش اقتدار به مرز گسیل شدند ناگاه همه چیز بسان یک مکاشفه یوحنا آشکارشد و ترفند پلید شعبده باز آشکار گشت!
سناریوی کشاندن ارتش ایران به باتلاق افغانستان برای خالی شدن مرزهای شمالغرب از نیروهای مسلح و پدافند کشور طراحی گردیده بود!!!
آن ها قصدداشتند با یک سناریوی بسیار طبیعی و ماهرانه ایرانیان را به باتلاق افغانستان بکشانند تا در پدافند از شمالغرب ناتوان بمانند اما گمان نمیکردند ایرانیها فریب شان را نخورند.
شاید اگر هر ملتی بود بسادگی فریب این سناریوی بی نقص را میخورد
خطری که از زیر گوش ایران گذشت را بسیاری هنوز متوجه رخ دادن آن نشده اند.
بی تردید ایران را دست خدا دراین توطئه پاس داشت
نسخه نابودی این کشور بسیار پیشتر در اتاق های فکر اتحادیه ایران ستیزان نوشته شده است، بسیاری هم فریب این نسخه را خوردند اما نهایتا ایران بود که پیروز شد.

ما به خود می بالیم که در سایه توجهات حضرت حجت(عج) و هوشیاری رهبر فرزانه، همواره بیداریم ؛ زنده باد ایران عزیز، زنده و پاینده باد جمهوری اسلامی ایران
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بسوز كه سوز توكارها كند

سوزش شدید انترنسناس از حجاب

هرجا سوزش شدید اینترنسناس بود بدانید کار درست است بسوز که سوز توکارها کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *