خانه / جشنواره / صدور نفت به یمن اجرایی شود

صدور نفت به یمن اجرایی شود

سنگینی بحران شدید سوخت بر شهر‌های یمن

از چند روز پیش بحران شدید سوخت بر شهر‌های یمن سنگینی می‌کند و به ایجاد مشکلات بیشتر میلیون‌ها یمنی در کنار بحران‌های متعدد انسانی آن‌ها منجر شده است.

به گزارش علی الذهب خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از صنعا، کارشناسان، بحران اخیر فرآورده‌های نفتی را ناشی از ادامه محاصره ائتلاف متجاوز سعودی علیه یمن می‌دانند؛ به طوری که این ائتلاف به کشتی‌های فرآورده‌های نفتی اجازه نمی‌دهد به شکل دائمی وارد بندر الحدیده شوند.

صف‌های خودرو‌ها را در برخی پمپ بنزین‌ها مشاهده می‌کنیم و بیشتر پمپ بنزین‌ها هم تعطیل شده اند. این موضوع نشان می‌دهد حمل و نقل تقریبا فلج شده است. افزون بر قطع جریان برق، این بحران بر حوزه‌های مختلف حیاتی و خدماتی تاثیر گذاشته است. با پایان یافتن سوخت فعالیت مراکز بهداشتی، حمل و نقل، آب، ارتباطات، برق و دیگر مراکز نیز متوقف می‌شود.
با ادامه بحران سوخت در یمن، هشدار‌ها درباره وقوع بحران انسانی افزایش یافته است. به ویژه که سازمان ملل  برخلاف وظایف حقوق بشری خود در این زمینه به خوبی ایفای نقش نمی‌کند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

دوسالانه ونیز

به گزارش سمیه سادات سلطانیان خبرنگار ماهین نیوز  در جشن دوسالانه ونیز: خراسانی‌زاده: رژیم صهیونیستی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *