خانه / تمدن پژوهی / حکومت همه‌شمول

حکومت همه‌شمول

جبهه مقاومت ملی: در دیدار با مقامات طالبان بر تشکیل حکومت همه‌شمول تاکید کردیم

شفقنا افغانستان- جبهه مقاومت ملی افغانستان به رهبری احمد مسعود می‌گوید که در دیدار رهبر این جبهه با مقامات طالبان بر تشکیل حکومت همه‌شمول تاکید شده است.

به گزارش خبرگزاری شفقنا افغانستان، جبهه مقاومت ملی افغانستان با نشر اعلامیه‌ای دیدار رهبر این جبهه را با مقامات طالبان تایید کرده و می‌افزاید که در این دیدار بر تشکیل حکومت واقعی اسلامی و همه‌شمول که در نتیجه اراده مردم افغانستان به میان آید، تاکید شده است.

به گفته اعلامیه، نمایندگان طالبان اما مثل همیشه برخلاف آنچه واقعیت جامعه و خواست‌های مردم افغانستان است، بر ادامه وضع موجود تاکید کرده‌اند.

در اعلامیه همچنین آمده است که طالبان باری دیگر ثابت کردند که به هیچ صورت حاضر به پذیرش اصول و ارزش‌های شهروندی، تقسیم عادلانه‌ قدرت میان همه اقوام و اقشار جامعه و تشکیل حکومت فراگیر نیست.

در ادامه اعلامیه گفته شده که نشست و سفر مقامات طالبان «بدون هیچ دستاوردی پایان یافت.»

گفتنی است پیشتر امیرخان متقی، سرپرست وزارت خارجه حکومت طالبان در راس یک هیئت رسمی به تهران سفر کرد و با احمد مسعود، رهبر جبهه مقاومت ملی و اسماعیل یکی از سیاسیون کشور نیز دیدار کرده است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

دوسالانه ونیز

به گزارش سمیه سادات سلطانیان خبرنگار ماهین نیوز  در جشن دوسالانه ونیز: خراسانی‌زاده: رژیم صهیونیستی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *