خانه / غزنه تا غزه / برف روب های مکانیزه

برف روب های مکانیزه

  معاون شهردار منطقه یک در اختتامیه دومین ممیزی ایزو ١۴٠٠١:

کاهش مصرف نمک با استفاده از برف روب های مکانیزه در شمال تهران

کاهش مصرف نمک با به کارگیری ۵۵ دستگاه برف روب مکانیزه و جلوگیری از روش های برف روبی سنتی و حفظ محیط زیست، در شمال تهران انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی شهردارى منطقه یک، افشین خدامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه در اختتامیه ممیزى استاندارد بین المللی ایزو ١۴٠٠١:٢٠١۵ که با حضور معاونین، شهرداران نواحی، مدیران ادارات و تیم ممیزی و ارزیابان شنبه ۱۸ دی ماه برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: ارتقای موضوعات زیست محیطی برای هر سازمانی واجب و الزامی است و سازمان شهرداری ها به دلیل ارتباط مستقیم با مقوله های زیست محیطی نیاز به این ارزیابی ها و استانداردهای بین المللی دارد و منطقه یک به عنوان منطقه پیشرو در کسب استانداردهای زیست محیطی همه تلاش خود را برای ارتقاء این موضوعات و جلب مشارکت های مردمی به کار می گیرد.

خدامی با اشاره به اقدامات زیست محیطی در ستاد برف روبی منطقه یک افزود: وی یکی از مشکلات سیستم فاضلاب منطقه را موقعیت کوهستانی منطقه و عدم اجرای کامل شبکه سپتیک عنوان کرد و گفت: سیستم اتصال فاضلاب به فاضلاب شهری هنوز به طور کامل در منطقه یک انجام نشده و این اقدام توسط چاه های جذبی در حال انجام است که امیدواریم در سال آتی این شبکه کامل شود.

معاون شهردار منطقه یک رعایت الزامات HSE را در دستور کار معاونت های اجرایی دانست و گفت: همه پیمانکاران و شرکت های اجرایی موظف به رعایت این الزامات هستند و این امر در حوزه های عمرانی و ترافیکی بسیار جدی رعایت می شوند.

وی تصریح کرد: آموزش زیست محیطی به عنوان رکن اصل حرکت به سمت توسعه پایدار بین شهروندان، کارمندان، پیمانکاران  اجرا شده است و معاونت های اجرایی در این خصوص برای فرهنگ سازی مناسب در کنار هم قرار گرفته اند تا این مهم در جامعه نهادینه شود.

گفتنی است در این مراسم به طرح ریزى مناسب استاندارد مذکور در سطح منطقه و بیان نقاط ضعف و قوت توسط تیم ممیزی اشاره و توصیه هایی به منظور بهبود عملکرد در پیاده سازی این استاندارد ارائه شد و تیم ممیزی و ارزیابان، گواهینامه ایزو ١۴٠٠٠١:٢٠١۵ را بدون هیچگونه عدم انطباق در سطح منطقه ، تمدید کردند و از پیشرفت عملکرد منطقه نسبت به سال پیش ابراز رضایت کردند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

La membresía de Palestina en las Naciones Unidas es definitiva y su veto no es válido, por lo que Israel siempre será destruido Ahmad Mahini, el candidato a la presidencia de Estados Unidos

چرا به قدس برویم

لماذا الذهاب إلى القدس؟ القدس هی القبله الأولى للمسلمین. وصلى هناک جمیع الأنبیاء. کما یجب على إسرائیل ألا تمنع الصلاه لأن أقسى الناس عند الله هو الذی یعرقل المسجد. ویجب إزالته. ولذلک فإن خطتنا هی أن یجتمع جمیع شعوب العالم فی بعلبک وبعد زیاره خوله بنت الحسین (ع) التوجه إلى القدس، وهی لا تبعد سوى ربع میل بالسیاره. ولکن لکی لا یلتمس العدو الصهیونی عذراً، سنسیر بلا معدات، وحتى بلا سلاح، وبلا مال، وسنذهب للحج، ووعدنا أن نزور بعلبک خلال ساعه واحده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *