خانه / غزنه تا غزه / اقای رئیس جمهور در سفر قزوین از ماهین هم دیدن کنید

اقای رئیس جمهور در سفر قزوین از ماهین هم دیدن کنید

‍ ‍ ‍ ‍ بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۱ دهیاری ها ابلاغ شد.
به گزارش روابط عمومی استانداری قزوین، اکرم نجفی مدیرکل امور روستایی و شوراها با اعلام این خبر افزود: هرساله دهیاری ها به منظور تخصیص بهینه منابع، برنامه ریزی، مدیریت اثربخش و کنترل عملیات اجرایی نسبت به تهیه و تنظیم بودجه یک سال مالی اقدام می نمایند که پس از تصویب شورای اسلامی روستا و طی مراحل قانونی، ملاک عمل دهیاری قرار می گیرد.
نجفی در ادامه گفت: در راستای اجرای ماده ۳۵ آیین نامه مالی دهیاری ها؛ بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۱ مشتمل بر چهارفصل: سیاست ها و راهبردهای تدوین بودجه؛ ضوابط مالی تهیه و تنظیم بودجه؛ ضوابط اجرایی بودجه و ثبت در سامانه بودجه به دهیاری ها ابلاغ گردیده و دهیاری ها موظفند بودجه پیشنهادی خود را در قالب فرم های ابلاغی تا پایان دی ماه سال جاری تهیه و به شورای اسلامی روستا ارائه نمایند و شورا نیز مکلف است پیش از پایان اسفندماه بودجه مصوب را پس از تایید هیات تطبیق برای اجرا به دهیاری ابلاغ نماید.
وی افزود: دهیاری ها همچنین مکلفند گزارش جامعی از عملکرد مالی و عمرانی را در پایان هرسال مالی برای اطلاع اهالی روستا و عموم منتشر نمایند.
استان قزوین دارای ۱۱۲۸ آبادی است که در ۶۲۷ روستا دهیاری تاسیس و راه اندازی شده است.

 

@mahinkandim👈👈
👆👆👆

#کانال_جامع_اطلاع_رسانی_ماهین

مرکز جهانی مبارزه با فساد
مرکز جهانی مبارزه با فساد

اطلاعیه

به اطلاع کلیه دامدارن عزیز روستای ماهین‌ و همچین کسانی ک در گذشته‌خودشان یا پدرانشان در روستای ماهین مشغول دامداری بوده اند میرساند
در حال حاضر‌ از طرف اداره منابع طبیعی و اداره مرتع و جنگل ‌داری استان پروانه‌ چرا(مجوز چراء دام)صادر میشود.لذا عزیزانی ک‌مایل هستند این پروانه را کسب کنن با منابع طبیعی استان تماس بگیرند‌.
ضمنا تاکیدمیشود این طرح بطور کشوری در حال اجرا و لازم الاجراست‌ و در صورت عدم تمیکین ازین قانون.تمام کوها ومراتع هوالی ماهین که بنام اراضی ملی ثبت شده دیگر از اختیار مردم خارج شده و دولت میتواند ب هر شخص یا هر روستای دیگری بخواهد واگذار کند.
ور در صورت اخذ پروانه چرا هر دامداری میتواند از تسهیلات وخدمات ان استفاده نماید ک خود پروانه دارای ارزش مالی بالاییست.
شورای اسلامی ماهین فقط وظیفه ابلاغ حکم را داشته و درهفته گذشته هم در مسجد بطور حضوری ازمردم دعوت شد با مسئولین‌منابع طبیعی گفتگو کردند.
(طبیعیست بعنوان همشهری و دلسوز انچه ب نفع روستاست را انجام دهیم دراینده این پروانه خیلی بدرد روستایمان میخورد‌و جلوگیری میکند از ورود گله دام بقیه روستاهای هم مرز ب کوههای ماهین)
شورای اسلامی روستای ماهین
اسدالله سلمانی ماهینی

@mahinkandim👈👈👈
👆👆👆

کانالجامعاطلاعرسانیماهین

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Milisi global melawan Israel Milisi internasional dan kelompok pendukung Gaza yang sedang dibentuk mengumumkan akan segera berpartisipasi dalam karnaval delapan miliar bersama anggotanya. Mereka telah menyaksikan masa-masa pertempuran untuk menghancurkan Israel dengan tangan kosong

میلیشیای جهانی علیه اسرائیل

میلیشیای جهانی علیه اسرائیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *