خانه / تمدن پژوهی / منتطر پیوستن مردم اسراییل هستیم

منتطر پیوستن مردم اسراییل هستیم

زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در برنامه تلویزیونی «لعبه الامم» شبکه المیادین بر تداوم مقاومت در نوار غزه تأکید و رژیم صهیونیستی را از انجام هرگونه اقدام احمقانه برحذر داشت.

زیاد النخاله گفت: احتمال ترور رهبران و رزمندگان جنبش جهاد اسلامی را بعید نمی‌دانیم، اما در صورت وقوع، تل‌آویو فوراً موشکباران خواهد شد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تأکید بر این‌که مقاومت ادامه دارد و فعالیت آن محصور به زمان و مکان نیست افزود: عملیات فداکارانه شیخ فادی ابوشخیدم درس عبرتی برای رژیم اشغالگر بود.

وی اقدام نظامی رژیم صهیونیستی علیه غزه را در شرایط کنونی بعید دانست و گفت: این اقدام رژیم صهیونیستی تبعات بسیار بدی برای آن خواهد داشت. مقاومت فلسطین برای پاسخگویی به هرگونه تجاوز صهیونیستی آمادگی دارد و می‌توانیم تمام شهرک‌های صهیونیست‌نشین را به یکباره موشکباران کنیم.

زیاد النحاله اضافه کرد: در نبرد «شمشیر قدس» خود را برای ماه‌ها جنگ آماده کرده بودیم. مقاومت پس از نبرد شمشیر قدس توانمندی‌های نظامی خود را تقویت کرده و ساخت سلاح تداوم دارد. پهپاد‌ها در نوار غزه وجود دارند و مقاومت فلسطین آن‌ها را در داخل خود غزه تولید می‌کند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به موافقت رژیم صهیونیستی با ارائه برخی تسهیلات اقتصادی به نوار غزه گفت: اسرائیل، نوار غزه را یک بمب ساعتی می‌داند که می‌خواهد

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

دیپلماسی رو به جلو

دیپلماسی رو به جلو کاری که میدان، باید انجام می داد، بخوبی انجام شد و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *