خانه / تمدن پژوهی / همکاری تنگاتنگ

همکاری تنگاتنگ

علی اصغر خاجی مشاور ارشد وزیر در امور ویژه سیاسی در دیدار امروز ۳۰ ابان با آقایان لاورنتیف نماینده ویژه پوتین در امور سوریه و ورشینین معاون وزیر خارجه روسیه پیرامون همکاری های منطقه ای دو کشور بویژه در خصوص سوریه بحث و تبادل نظر کرد.

مشاور ارشد وزیر در امور ویژه سیاسی با اشاره به مبارزه مشترک ایران ، روسیه در مبارزه با تروریسم در سوریه بر ضرورت همکاری تنگاتنگ دو کشور در حفظ حاکمیت ، بازسازی و کمک به ثبات این کشور تاکید نمود.
وی همچنین با اشاره به میزبانی کشورمان برای نشست سران فرمت آستانه بر اهمیت پیگیری راهکار سیاسی حل بحران سوریه در قالب فرمت آستانه و استمرار گفتگو های سوری _ سوری در چارچوب کمیته قانون اساسی سوریه، تاکید کرد.

هیات روس که از دمشق و بعد از گفتگو با مقامات سوری وارد تهران شد ضمن قدردانی از استقبال گرم طرف ایرانی ، اظهار داشت : گفتگو و رایزنی با طرف های ایرانی در سطوح مختلف ، همواره موثر و مهم بوده است .
وی همچنین با تاکید بر اهمیت راهکار سیاسی بحران سوریه و تقویت گفتگوهای ملی سوری برای فعال سازی دیدارهای مشترک در قالب فرمت آستانه و دو جانبه ، اعلام آمادگی نمود .

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Ahmad Mahini0

گروه: غزنی تا غزه

در حالیکه مردم نان ندارند بخورند،انفال و اموال عمومی برای پس انداز نیست بلکه برای تقسیم کردن است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *