خانه / جشنواره / کرایه حمل و نقل پایه گازوییلی نباید افزایش یابد

کرایه حمل و نقل پایه گازوییلی نباید افزایش یابد

به گفته وزیر صمت افزایش قیمت بنزین باعث افزایش قیمت در حوزه حمل و نقل شده که این افزایش قیمت به جهت اینکه نرخ گازوییل ثابت است نباید در همه سیستم حمل و نقل اتفاق بیفتد.

وزیر صمت: کرایه حمل و نقل پایه گازوییلی نباید افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی وزارت صمت توضیحاتی در خصوص خبر خبرگزاری تسنیم منتشر کرد.
در این توضیحات آمده است:

اخیرا خبری در خبرگزاری تسنیم به نقل از وزیر صمت مبنی بر نرخ کرایه های حمل و نقل، به نقل از گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما منتشر شده است که متاسفانه جمله منقطع و به صورت ناقص نقل شده که به صورت ذیل اصلاح می شود.

بر اساس این گزارش: رضا رحمانی در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی افزود: افزایش قیمت بنزین باعث افزایش قیمت در حوزه حمل و نقل شده که این افزایش قیمت به جهت اینکه نرخ گازوییل ثابت است نباید در همه سیستم حمل و نقل اتفاق بیفتد که یک عده کرایه های کامیون ها و سایر سیستم های حمل و نقل گازوییلی را هم بخواهند افزایش دهند در حالی که مصرف عمده حمل نقل ها بویژه در لجستیک تولید، گازوییلی است و در قیمت گازوئیل افزایشی نشده است.

وزیر صنعت‏، معدن و تجارت گفت: به هر حال قیمت‌ها را باید کنترل کرد و افزایش قیمت‌ها را در حد واقعی دستگاه‌های نظارتی می‌پذیرند، اما با کسانی که بخواهند بی جهت افزایش قیمت دهند و دنبال سوء استفاده هستند برخورد جدی می‌شود.

 رحمانی افزود: کنترل قیمت‌ها را از چند منظر پیگیر هستیم یکی از روند‌ها از مبدا است یعنی از تولید کالا را تا به دست مصرف کننده برسد دنبال می‌کنیم.
وی گفت: روند بعدی توزیع عمده و توزیع خرده است در تمام این مراحل بازرسان ما حضور دارند و قیمت‌ها را کنترل می‌کنند.

وزیر صنعت‏، معدن و تجارت افزود: با انجمن‌های مربوطه هماهنگی‌های لازم انجام گرفته و اکثراَ خودشان مراقب هستند و مراقب بودند که افزایش قیمتی را اعمال نکنند.

وی افزود: از نظر کارشناسان افزایش قیمت بنزین تاثیر خیلی خاصی بر دیگر کالا‌ها نباید داشته باشد و اگر هم دارد خیلی ناچیز است.

رحمانی در خصوص تشدید بازرسی‌ها در هفته جاری نسبت به هفته قبل از سهمیه بندی بنزین هم افزود: شاهد افزایش ۲۰۰ درصدی تشکیل پرونده تخلفات از طرف بازرسانمان بوده ایم.

وی در پایان از رسانه ها، اتاق بازرگانی و اتاق اصناف و بسیج تشکر کرد و گفت: این دستگاه‌ها باعث شدند تا کمبود‌ها جبران شود و همچنان باید پای کار بمانند.

بیشتر بخوانید

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

سميه سادات سلطانيان

تبلیغات کاندیدها

کاندیدها از امروز برای تبللیغات خود اقدام نمایند۰۹۱۲۰۸۳۶۴۹۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *