خانه / غزنه تا غزه / سفر احمد مسعود به مشهد

سفر احمد مسعود به مشهد

سفر احمد مسعود به مشهد؛ خطیب‌زاده: سفرها به ایران با آگاهی کابل انجام می‌شود

شفقنا افغانستان- سعید خطیب‌زاده؛ سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به برخی اخبار در خصوص سفر احمد مسعود؛ رهبر جبهه مقاومت ضد طالبان به ایران گفته‌است که سفرها به تهران به شکل عادی با آگاهی کابل و گروه‌های افغانستانی انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شفقنا افغانستان و به نقل از خبرگزاری مهر، خطیب زاده در نشست خبری امروز خود گفت: «در خصوص سفرهای انجام شده به ایران، این سفرها همواره بصورت عادی و با آگاهی کابل و گروه‌های افغانستانی انجام می‌شود».

وی افزود: «در هفته گذشته نیز برای عقد توافقی میان شرکت توانیر و «برشنا» افغانستان سفری انجام شد. کاظمی قمی نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان هم بزودی به کابل سفر خواهد کرد.»

در چند روز گذشته برخی رسانه‌های ایرانی و روسی گزارش دادند که احمد مسعود از دوشنبه به مشهد سفر کرده و در دیدار با اسماعیل خان؛ از فرماندهان جهادی افغانستان پیام امام‌علی رحمان؛ رییس جمهور تاجیکستان را به او رسانده‌است.

تاجیکستان و ایران پس از تسلط طالبان بر ایجاد حکومت فراگیر در افغانستان تاکید کرده‌اند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

روز دیپلمات

روز دیپلمات

روز شهادت ۷تن در سفارت ایران در سوریه باید روز دیپلمات  نامگذاری شود. تا پاسداشتی هر چند کوچک از همه دیپلمات های شجاع و خطر پذیر و شهادت طلب باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *