خانه / تمدن پژوهی / موزه دفاع مقدس

موزه دفاع مقدس

برادر شهید محمدشاهی:
شهدا سرّالله هستند

برادر شهید محمدشاهی گفت:کسی نگوید شهید جمال از گمنامی درآمده چراکه او و همه شهدا سرّالله است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ماشاالله محمدشاهی، برادر شهید جمال محمدشاهی، در مراسم تکریم از خانواده شهید جمال محمدشاهی که ۳۸ سال پیش به مقام والای شهادت رسیده بود و سال ۹۰ به عنوان شهید گمنام در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به خاک سپرده شده بود، امروز ( چهارشنبه ۱۲ آبان ماه)  در این مجموعه فرهنگی- ارزشی با حضور سردار علی فضلی، جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دکتر علی اصغر جعفری، مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مصلحی، رییس روحانیت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد، گفت: وقتی خبر شهادت برادرم را به ما اعلام کردند، آیت‌الله حق‌شناس به منزل ما آمد و در جمع خانواده ما حاضر شدند. خدا را شاکرم که ما را به این صورت مفتخر کرد.

وی با تاکید بر اینکه شهدا زنده هستند، افزود: جمال پیدا نشد بلکه ما خود را پیدا کردیم، برادرم در قلب‌ها و دل‌های عاشق بود. او پیدا و در دلها ساکن بود.‌در حقیقت امروز خواست خدا بود که مزار او پیدا شود. جمال در خانواده‌ای که ساده زیستی را سرلوحه خود قرار داده بود، به دنیا آمد و رشد کرد کما اینکه پدرم کارگر بود و شرافتمندانه زندگی کرد.

برادر شهید محمد شاهی در ادامه تصریح کرد: بنده به عنوان برادر شهید صادقانه می‌گویم که گریه بنده به خاطر شهادت برادرم نیست چرا که او به جایگاه والایی دست پیدا کرد، بلکه به دلیل انتظار مادرم در این ۳۷ سال بود. مادرم بسیار صبور بود اما در سال‌های آخر زندگی خود مدام زمزمه می‌کرد که فرزندم کجاست.

وی در پایان یادآور شد: کسی نگوید شهید جمال از گمنامی درآمده چراکه او و همه شهدا سرّالله است.  شهدا وقتی شناخته می‌شوند که به هدف مدنظر آنها دست پیدا کنیم. ما از برنامه امروز شگفت زده شدیم بنده فکر نمی‌کردم از شهیدی که ۳۷ سال پیش به شهادت رسیده، به این صورت تجلیل شود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

دیپلماسی رو به جلو

دیپلماسی رو به جلو کاری که میدان، باید انجام می داد، بخوبی انجام شد و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *