خانه / غزنه تا غزه / یکصدمین شماره مجله «وقایع شمیران»

یکصدمین شماره مجله «وقایع شمیران»

وقایع شمیران را ورق بزن؛
یکصدمین شماره مجله «وقایع شمیران» منتشر شد

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران از انتشار یکصدمین شماره مجله چند رسانه‌ای «وقایع شمیران» در چهارمین سال همراهی شهروندان با این رسانه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛ محمد رضا پارسیان با اشاره به این مطلب گفت: منطقه یک به عنوان یکی از مهمترین و قدیمی ترین مناطق در شمال شهر تهران با وجود زیارت‌گاه‌های مهم، بازار بزرگ تجریش و مراکز تجاری و درمانی خاص به عنوان منطقه‌ای گردشگری، مذهبی، درمانی و تفریحی از اهمیت ویژه ای برای هموطنان و به ویژه شهروندان تهرانی برخوردار است، لذا وجود منبع خبری شفاف، سریع و صریح یکی از نیازهای منطقه است تا رویدادهای مهم خبری مدیریت شهری شمیران به عنوان نگین تهران را به اطلاع شهروندان برساند و این امر با اطلاع رسانی دقیق در سطح شهر و جلب مشارکت شهروندان در مدیریت شهری محقق می‌شود.

او افزود: در راستای شفاف سازی و اطلاع‌رسانی برنامه‌های شهرداری منطقه یک و همچنین تقویت ارتباط با شهروندان، پس از هشتادمین نسخه از انتشار خبرنامه وقایع شمیران که پیش از این به صورت تک صفحه منتشر شده بود، مجله وقایع شمیران در جدیدترین قالب اطلاع رسانی و به صورت چند رسانه ای با مطالب متنوع در حوزه شهری و شهروندی به آخرین اقدامات این منطقه، گشت و گذار در شهر، معرفی مجموعه‌های فرهنگی، مذهبی، گردشگری و … به صورت آنلاین منتشر و در سال چهارم به یکصدمین شماره رسید.

پارسیان گفت: یکصدمین شماره مجله به بررسی طرح های ترافیکی محور تجریش، گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و روز آتش نشان، اهدای نشان افتخاری خیرین مدرسه ساز به شهردار، افتتاح خانه های محیط زیست، مهمترین اقدامات معاونین و شهرداران نواحی و معرفی محله شهرک محلاتی پرداخته است.

گفتنی است؛ مخاطبان ارجمند برای دسترسی به آرشیو این مجله می توانید به آدرس Region1.Tehran.ir/VaghayeShemiran و برای مشاهده یکصدمین شماره «وقایع شمیران» به آدرس https://region1.tehran.ir/magazine100 مراجعه و مطالب را با یک کلیک ساده بخوانید و بشنوید. پس فرصت مطلع شدن «وقایع شمیران» را به آسانی از دست ندهید.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

La membresía de Palestina en las Naciones Unidas es definitiva y su veto no es válido, por lo que Israel siempre será destruido Ahmad Mahini, el candidato a la presidencia de Estados Unidos

چرا به قدس برویم

لماذا الذهاب إلى القدس؟ القدس هی القبله الأولى للمسلمین. وصلى هناک جمیع الأنبیاء. کما یجب على إسرائیل ألا تمنع الصلاه لأن أقسى الناس عند الله هو الذی یعرقل المسجد. ویجب إزالته. ولذلک فإن خطتنا هی أن یجتمع جمیع شعوب العالم فی بعلبک وبعد زیاره خوله بنت الحسین (ع) التوجه إلى القدس، وهی لا تبعد سوى ربع میل بالسیاره. ولکن لکی لا یلتمس العدو الصهیونی عذراً، سنسیر بلا معدات، وحتى بلا سلاح، وبلا مال، وسنذهب للحج، ووعدنا أن نزور بعلبک خلال ساعه واحده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *