خانه / جشنواره / تشویق به خروج ارز ممنوع

تشویق به خروج ارز ممنوع

ایران تبلیغات با محتوای «تشویق به خروج ارز» را ممنوع اعلام کرد

سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی ایران، هرگونه تبلیغات با محتوای «تشویق به خروج ارز» را ممنوع اعلام کرد.

۲۶.۱۰.۲۰۲۱
ایران تبلیغات با محتوای «تشویق به خروج ارز» را ممنوع اعلام کرد

استانبول/خبرگزاری آناتولی

سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی ایران (ساترا) با ارسال تذکری کتبی به رسانه‌ها، نمایش تبلیغاتی را که «مشوق خروج سرمایه انسانی، فکری و مالی از کشور باشد»، ممنوع اعلام کرد.

پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان، با انتشار مطلبی در این باره آورده است: در پی تبلیغات بنگاه‌های خرید ملک در خارج از کشور در برخی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر، ساترا با ارسال تذکر کتبی، ممنوعیت نمایش تبلیغاتی را که مشوق خروج سرمایه انسانی، فکری و مالی از کشور باشد، به رسانه‌های متخلف ابلاغ کرد.

این سازمان اعلام کرده که یک دستورالعمل تبلیغاتی در این مورد «پس از نظرخواهی از متخصصان و جمع‌بندی نظرات» به رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ابلاغ خواهد شد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

سميه سادات سلطانيان

تبلیغات کاندیدها

کاندیدها از امروز برای تبللیغات خود اقدام نمایند۰۹۱۲۰۸۳۶۴۹۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *