خانه / جشنواره / عاملان تعطیلی نمازجمعه باید مجازات شوند

عاملان تعطیلی نمازجمعه باید مجازات شوند

با تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا

اقامه نماز جمعه تهران پس از ۲۰ ماه وقفه

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور گفت: مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه تهران پس از ۲۰ ماه وقفه، جمعه این هفته (۳۰ مهر) در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین علی نوری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، افزود: بر اساس مصوبه روز شنبه (۲۴ مهر) ستاد ملی مقابله با کرونا، نماز جمعه شهر تهران جمعه این هفته (۳۰ مهر) با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: برنامه های فرهنگی، خطیب و سخنران قبل از خطبه ها در روزهای آینده به اطلاع مردم خواهد رسید.
سخنگوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سراسر کشور گفت: از مردم و مسؤولان به خصوص رؤسای قوای سه گانه دعوت می کنیم تا در وعده گاه مؤمنین و شورآفرینی حضورپیدا کنند تا شاهد نماز جمعه ای باشکوه و سالم باشیم.
حجت الاسلام و المسلمین علی نوری افزود: هماهنگی های لازم برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی در قبل، حین و بعد از اقامه نماز از جمله ضدعفونی محل و فاصله گذاری اجتماعی از سوی ستاد نماز جمعه تهران و شبکه بهداشت انجام شده است.
وی بیان کرد: شهروندان که دارای علائم بیماری هستند از حضور در نماز جمعه پرهیز کنند و افرادی که قصد اقامه نماز را دارند، وسایل شخصی از جمله مُهر، سجاده و تسبیح شخصی را به همراه داشته باشند.
سخنگوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سراسر کشور گفت: در طول این ۲۰ ماه، چندین مرحله از سوی ستاد نماز جمعه تهران و برخی افراد در ستاد ملی مقابله با کرونا موضوع برگزاری نماز جمعه در دستور کار قرار گرفت، اما به دلیل دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان امام جمعه تهران اقامه نماز جمعه صلاح دیده نشد.
برگزاری مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه تهران مدتی پس از شیوه بیماری کرونا و با هدف پیشگیری از گسترش این بیماری، متوقف شده بود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

محیط زیست جهانی هست

*ایران آماده همکاری با سایر کشورها در زمینه زیست محیطی است* خبرگزاری صدا و سیما: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *