خانه / جشنواره / آزربیجانی ها هم باید تظاهرات کنند

آزربیجانی ها هم باید تظاهرات کنند

طنین “الله‌اکبر، خامنه‌ای رهبر” در شهرهای ترکیه علیه اردوغان

در پی اظهارات اردوغان رئیس جمهور ترکیه در باره ایران و سخنان وی پیرامون رهبر ایران جمعی از حامیان ایران با در دست داشتن تصاویر رهبر انقلاب در خیابان های استانبول و آنکارا راهپیمایی کردند.
طنین "الله‌اکبر، خامنه‌ای رهبر" در شهرهای ترکیه علیه اردوغان
به گزارش جهان، سایت عصرایران نوشت: در پی اظهارات اردوغان رئیس جمهور ترکیه در باره ایران و سخنان وی پیرامون رهبر ایران جمعی از حامیان ایران با در دست داشتن تصاویر رهبر انقلاب در خیابان های استانبول و آنکارا راهپیمایی کردند.

بر اساس این گزارش و بر اساس فیلم‌های منتشر شده از این راهپیمایی بی‌سابقه، تظاهرکنندگان شعارهایی از قبیل الله‌اکبر، خامنه‌ای رهبر؛ خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، زبانی که به رهبر ما اهانت کند را می‌بریم، خامنه‌ای قهرمان ماست، لبیک یا حسین، اردوغان خائن است و … سر دادند.

فیلم این تظاهرات در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

به گزارش جهان،‌ از چند روز پیش خبری در شبکه های اجتماعی منتشر شده مبنی بر اینکه اردوغان، جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب را مسئول کشتار مردم بیگناه سوریه دانسته و در تحلیلی عجیب، ضمن نادیده گرفتن حمایت‌های بی دریغ خود از تروریست‌های داعش،‌ ارتش آزاد سوریه و جبهه النصره و… مدعی شده که اگر یاران حامی اسد نمی‌بود،‌ الان اینقدر خون بر زمین ریخته نشده بود!

فیلم آنرا در آپارات ببینید

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بسوز كه سوز توكارها كند

سوزش شدید انترنسناس از حجاب

هرجا سوزش شدید اینترنسناس بود بدانید کار درست است بسوز که سوز توکارها کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *