خانه / از خراسان تا فلسطین / نشست بررسی پروژه‌های مشارکتی

نشست بررسی پروژه‌های مشارکتی

‍ معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در نشست بررسی پروژه‌های مشارکتی منطقه یک:
 پروژه های مشارکتی مناطق باید شفاف و با نظارت، سرعت و دقت فنی پیش برود
نظارت ها در اجرای پروژه های مشارکتی از سوی ادارات کل و همچنین مناطق باید به گونه ای باشد که پروژه ها به صورت شفاف جلو برود و از تخلفات در مسیر اجرای آن ها جلوگیری شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، ابوالفضل فلاح معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در نشستی که با حضور سید حمید موسوی شهردار منطقه یک، سرپرست مرکز حقوقی، رییس حراست کل و مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و هماهنگی امور اقتصادی شهرداری تهران، معاونین و روسای ادارات شهرداری منطقه یک و سرمایه گذار برگزار شد به بررسی رفع ابهامات و مرور بندهای رای کمیسیون ماده ۳۸ و در نهایت ایجاد وحدت رویه در ادامه اجرای پروژه سرمایه گذاری مژده ۱۱۰ در شمال تهران پرداخت.
او اظهار داشت: در اجرای پروژه های مشارکتی علاوه بر سرعت عمل، موارد فنی و حقوقی نیز باید به نحو شایسته در آن در نظر گرفته شود.
سید حمید موسوی شهردار منطقه یک نیز در این نشست ضمن تشریح روند اجرا و وضعیت کنونی پروژه سرمایه گذاری مژده ۱۱۰ گفت: به سبب تخلفاتی که در اجرای این پروژه صورت گرفت و طولانی شدن مدت زمان اجرای آن و به منظور تسریع در تکمیل این پروژه سرمایه گذاری، مدیریت شهری منطقه خواستار اجرای بند به بند رای صادره از سوی کمیسیون ماده ۳۸ است تا ضمن رعایت حقوق متقابل شرکاء و شهرداری، شاهد تکمیل این پروژه و جلوگیری از هدررفت بیشتر سرمایه در منطقه باشیم.
گفتنی است پروژه مشارکتی مژده ۱۱۰ به صورت تجاری و اداری با مشارکت شهرداری تهران و بخش خصوصی از سال ۱۳۹۱ در  خیابان نیاوران در حال اجراست و عملیات ساختمانی آن در مراحل پایانی قرار دارد که به دلیل اختلافات بین سرمایه گذار و شهرداری تهران این پروژه سال ها متوقف شده است که در این نشست با تعامل مدیران ارشد شهرداری تهران و منطقه یک با هدف سرعت بخشی در اجرا،  مورد تعامل و بررسی قرار گرفت و با تبادل نظر انجام شده توافق و تصمیم های کاربردی برای پیشبرد این پروژه اتخاذ شد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

اتش بس در غزه

موقع صلح حدیبیه هست باید به زیارت قدس رفت با دست خالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *