خانه / غزنه تا غزه / هفته ملی کودک

هفته ملی کودک

در هفته ملی کودک برنامه های متنوع فرهنگی در شمال تهران برگزار می شود

برنامه های متنوع آموزشی- تفریحی در هفته ملی کودک با هدف تحکیم بنیان خانواده ها در شمال تهران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید عباس سجادی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه ضمن اعلام خبر فوق افزود: اداره امور بانوان شهرداری منطقه یک با هدف تحکیم بنیان خانواده ها با تاکید بر روابط والد- فرزندی و افزایش آگاهی عمومی خانواده ها در خصوص اهمیت دوران کودکی، برنامه های متنوع آموزشی و تفریحی را در هفته ملی و روز جهانی کودک برگزار می کند.

سجادی افزود: در روزهای  سه شنبه و چهارشنبه ۲۰ و ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۰، دو وبینار آموزشی با موضوع ابعاد مختلف هوش و شیوه های فرزندپروری توسط متخصصین حوزه کودک از ساعت ۱۰-۱۲ در فضای مجازی  از طریق سراهای محلات منطقه یک برگزار می شود.

وی گفت: از برنامه های دیگر این هفته گذر خانواده، کودک و خلاقیت با هدف افزایش نشاط و تحرک در کودکان و ارتقاء تعاملات میان نسلی در خانواده است که از ۱۹ تا ۲۲ مهر ماه، ساعت ۱۴ تا ۱۶ در محله امامزاده قاسم (ع) با اجرای برنامه های متنوع آموزشی و تفریحی شامل بازی های مشارکتی خانوادگی با تأکید بر روابط والد- فرزند و پرورش هوش و خلاقیت کودک اجرا می شود.

معاون شهردار منطقه یک حضور کتابخانه سیار یار مهربان در منطقه را از دیگر اقدامات دانست و گفت: کتابخانه سیار یار مهربان با هدف آشنایی کودکان با کتاب و کتابخوانی با همکاری اداره آموزش های شهروندی این منطقه و اداره کتابخانه های عمومی شمیرانات، در جشن هفته ملی کودک در منطقه یک حضور یافت.

او افزود: در گرامیداشت هفته ملی و روز جهانی کودک، برنامه هایی مانند اجرای موسیقی شاد و بازی های خلاقانه ویژه کودکان نیز در مدارس و بوستان ها اجرا شد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

اردن باید تنبیه شود تا راه قدس باز شود

راه قدس از کربلا و اردن می گذرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *