موزه نقشه

هم‌‌زمان با هفته‌‌ی تهران برگزار می‌شود
بازدید رایگان از موزه‌ی نقشه‌ی تهران

هم‌زمان با هفته‌‌ی تهران از ۱۷ تا ۲۲ مهر ماه، امکان بازدید رایگان از موزه نقشه تهران برای عموم مردم و علاقه‌مندان به موضوعات حوزه‌ اطلاعات جغرافیایی و نقشه‌های تاریخی تهران فراهم شده است.
به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، شهروندان و گردشگران محترم می‌توانند به‌مناسبت گرامی‌‌داشت هفته‌ی تهران، به صورت رایگان از موزه‌ی نقشه‌ی تهران بازدید به‌عمل آورند.
گفتنی است موزه‌ی نقشه‌ی تهران یکی از مهم‌ترین مراکز حفظ تاریخچه شهر تهران، شامل قدیمی‌ترین نقشه‌های موجود از تهران، شهرستان‌ها و ایران است و در زیرمجموعه‌ی سازمان فاوای شهرداری تهران فعالیت می‌‌کند. در این موزه علاوه بـر نقشه‌، کتاب‌ها، نشریات و ابزار و ادوات قدیمی تهیه‌ی نقشه نیز نگهداری می‌شود. وجود نقشه‌های منحصربه‌فرد تاریخی، موزه‌ی نقشه‌‌ی تهران را به مجموعه‌‌ای کم‌نظیر در نوع خود تبدیل کرده است. علاقه‌‌مندان می‌‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به وب‌سایت این مجموعه به نشانی mapmuseum.tehran.ir مراجعه کنند یا با شماره ۸۴۱۶۹۱۰۹ تماس بگیرند.
این موزه در انتهای اتوبان امام علی، بعد از میدان ارتش، به سمت سه‌راه اقدسیه، بعد از مسجد امام جعفر صادق (ع) واقع است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

اتش بس در غزه

موقع صلح حدیبیه هست باید به زیارت قدس رفت با دست خالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *