خانه / احمد ماهینی / حریف ژاپنی را با ضربه فنی شکست داد

حریف ژاپنی را با ضربه فنی شکست داد

کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛ قهرمان المپیک با پیروزی آغاز کرد

تهران – ایرنا – محمدرضا گرایی دارنده طلای المپیک در نخستین مبارزه خود در پیکارهای جهانی ۲۰۲۱ نروژ در وزن ۶۷ کیلوگرم حریف ژاپنی را با ضربه فنی شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. رامین طاهری در وزن ۸۷ کیلوگرم از صعود به مرحله بعد بازماند.

به گزارش ایرنا، مسابقات مقدماتی سه وزن پایانی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ساعت ۱۲ امروز (شنبه) به وقت تهران در سالن جوردال آمفی شهر اسلو نروژ آغاز شد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف تسوچیکا شیمویامادا قهرمان آسیا از ژاپن رفت. در این مبارزه و در وقت نخست گرایی نتیجه را به حریف ژاپنی و با نتیجه ۲ بر یک واگذار کرد و در وقت دوم حریف ژاپنی با کول‌انداز جمع امتیازات خود را به ۶ رساند و در حالی که مبارزه به گونه‌ای ادامه داشت که با نتیجه ۶ بر یک به پایان برسد، شیمویامادا یکبار دیگر سر و دست گرایی را در اختیار گرفت اما قهرمان المپیک با استفاده از فرصت و گرفتن کمر حریف و دوختن آن به تشک با ضربه فنی به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

گرایی در این مرحله به مصاف حسرت جعفراف از جمهوری آذربایجان می‌رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم رامین طاهری در دور اول با نتیجه ۳ بر ۲ از سد میهایل برادو از مولداوی گذشت وی در دور بعد با نتیجه ۳ بر یک مقابل تورپال بیسلطان‌اف از دانمارک مغلوب شد و باید منتظر باشد تا در صورت راهیابی حریفش به فینال در جدول بازنده‌ها به کار خود برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر دنیز منیکسه از آلمان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف لنور تمیروف دارنده مدال برنز جهان از اوکراین می‌رود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

ضیافت شاعران

در فرهنگسرای انقلاب؛ ضیافت شاعران به مناسبت تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی برگزار می‌شود گردهم آیی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *