خانه / تمدن پژوهی / هشدار عبدالملک الحسینی

هشدار عبدالملک الحسینی

هشدار عبدالملک الحوثی درباره توطئه‌های دشمنان امت اسلامی

هشدار عبدالملک الحوثی درباره توطئه‌های دشمنان امت اسلامی

رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی ضمن تاکید بر اهمیت برپایی مناسبت‌های دینی از آن به عنوان خنثی کننده تحرکات دشمنان امت اسلامی نام برد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: ما امروز فعالیت‌های فرعی و آماده سازی لازم برای رسیدن به فعالیت اصلی به مناسبت ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) را شروع می‌کنیم.

وی افزود: اینکه فعالیت‌ها زود شروع م‌ شود مثبت محسوب می‌شود. ملت ما به حکم هویت ایمانی به مناسبت‌های دینی توجه دارد و سرآمد ملت‌های اسلامی است که این مناسبت‌ها را گرامی می‌دارند.

الحوثی تاکید کرد: ملت ما به حکم بینش خود به این مناسبت‌ها اهمیت می‌دهد. در شرایطی که امت اسلامی به سر می‌برند، اهمیت استفاده از مناسبت های دینی قابل توجه و مهم است.

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: به حکم تجربه ما اثرات خوب و مبارک بزرگداشت مراسم ولادت پیامیر را در تقویت روحیه ایمانی ملت یمن را درک کرده‌ایم. طبیعی است که ملت یمن در راس ملت‌هایی باشد که به میلاد پیامبر اسلام توجه دارند.

الحوثی اعلام کرد: اهمیت مناسبت‌های دینی از این حیث است که امت اسلامی با چالش‌ها و خطراتی روبرو است. بزرگداشت این مناسبت‌ها در سایه تلاش دشمنان اسلام برای جدا کردن امت از پیامبر از طریق فعالیت‌های گمراه کننده است.

وی تصریح کرد: دشمنان امت اسلامی همه تمرکز خود را روی جدایی امت اسلامی از اقتدا به رسول الله و تمسک به قرآن گذاشته‌اند.

انتهای پیام/

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

ضیافت افطاری بیمه دی

به گزارش ماهین نیوز وبه نقل از روابط عمومی بیمه دی؛ در این ضیافت که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *