خانه / جشنواره / بالای سر آمریکایی‌ها در خلیج فارس

بالای سر آمریکایی‌ها در خلیج فارس

نمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه بر بالای سر آمریکایی‌ها در خلیج فارس

همزمان با روز بزرگداشت نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ تصاویری از رصد و اشراف کامل نیرو‌های مقتدر کشورمان بر حضور نیرو‌های امریکایی در خلیج فارس منتشر شد.

نمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه بر بالای سر آمریکایی‌ها در خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار تصاویری، قدرت رهگیری و اشراف کامل خود را بر نیرو‌های امریکایی و بیگانه در خلیج فارس نشان داد که اقتدار نیروی دریایی سپاه را بر بالای سر آمریکایی‌ها نمایش می‌دهد.

این تصاویر اختصاصی سپاه که به دست خبرگزاری صدا و سیما رسیده است، نشان می‌دهد که چگونه شناور‌های تندرو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشراف کاملی بر تردد شناور‌ها و ناو‌های بیگانه در آب‌های دریای عمان و خلیج فارس دارند.
۱۶ مهر روز نیروی دریایی سپاه بابت رشادت‌های شهید مهدوی و همرزمانش شهید غلامحسین توسلی، بیژن گرد، نصرالله شفیعی، خداد آبسالان، مهدی محمدی‌ها و مجید مبارکی است که ۱۳۶۶ در نبرد مستقیم با دشمن تروریست آمریکای متجاوز، جلوه مسلمی از روحیه عزت‌مندی ملت ایران و مجاهدت بی‌پایان فرزندان دریادل نیروی دریایی سپاه را به نمایش گذاشتند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

مدیر عامل صندوق توسعه و احیا

🔻معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری در گفت‌وگو با میراث‌آریا:   ⭕تسهیلات ویژه و برگزاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *