خانه / جشنواره / مدال طلای جهانی

مدال طلای جهانی

مدال طلای جهانی بر گردن زارع

آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران در فینال مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان حریف گرجستانی خود را شکست داد و قهرمان جهان شد.

کشتی قهرمانی جهان-نروژ؛ مدال طلای جهانی بر گردن زارعبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ امیرحسین زارع به مصاف گنو پتریاشویلی دارنده مدال‌های طلای جهان و نقره المپیک از گرجستان رفت. او با نتیجه ۹ بر ۲  حریف گرجی خود را برد و قهرمان جهان شد.
زارع پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۶ بر صفر دزیانیس خرامیانکوف از بلاروس را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر نیکولاس گویازدوفسکی دارنده مدال برنز جهان از آمریکا را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۴ بر صفر از سد طا‌ها آکگول قهرمان المپیک و جهان از ترکیه گذشت و به دیدار فینال راه یافت.
 زارع مرداد امسال در نیمه نهایی المپیک توکیو مقابل این کشتی گیر شکست خورده بود.

طلایی ترین مدال حسن یزدانی ؛ پایان سلطه تیلور

آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در فینال مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان تیلور آمریکایی را شکست داد.

یزدانی انتقام گرفت و قهرمان شدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما،

حسن یزدانی در فینال مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان با دیوید تیلور قهرمان المپیک و جهان از آمریکا سرشاخ شد که در نهایت با نتیحه ۲-۶ حریف خود را شکست داد و قهرمان جهان شد.
یزدانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۲ عظمت دولت بیکوف از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی اتهان راموس از پورتوریکو را با نتیجه ۱۰ بر صفر از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر ۲ از سد آرتور نایفونوف دارنده مدال برنز المپیک و جهان از روسیه گذشت و راهی دیدار فینال شد.
تیلور مرداد امسال در فینال المپیک توکیو موفق به شکست حسن یزدانی شد. وی پیش از آن هم ۲ مرتبه دیگر در جام جهانی کرمانشاه و مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۸ نیز موفق به شکست حسن یزدانی شده بود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

صیحه آسمانی

به گزارش سید احمد حسینی ماهینی خبرنگار ماهین نیوز ایا پرواز هزاران پهباد و موشک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *