خانه / جشنواره / «راه صلاح‌الدین ایوبی» را دنبال می‌کنیم

«راه صلاح‌الدین ایوبی» را دنبال می‌کنیم

خالد مشعل: برای تسریع در آزادسازی «راه صلاح‌الدین ایوبی» را دنبال می‌کنیم

شفقنا افغانستان، رئیس جنبش حماس  با تاکید بر آزادسازی قدس گفت این جنبش راه صلاح‌الدین ایوبی را دنبال می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شفقنا افغانستان به نقل از رسانه‌های خارجی، خالد مشعل، رئیس حماس در خارج فلسطین با تاکید بر آزادسازی قدس از اشغال رژیم صهیونیستی گفت: ما راه صلاح‌الدین ایوبی را دنبال می‌کنیم.

مشعل افزود که حملات پیروزمندانه شاخه نظامی حماس «القسام» در نبرد اخیر با رژیم صهیونیستی، این را ثابت می‌کند.

وی بر ادامه راه «صلاح‌الدین ایوبی» در آزادسازی قدس تاکید کرد و گفت، عبرت‌گرفتن تنها صحبت از خاطرات نیست، بلکه با جهاد و مقاومت است.

مشعل در سومین دوره نشست مجمع فکری صلاح‌الدین ایوبی در ترکیه، تصریح کرد: «به سیرت اولیه خود بازخواهیم گشت، عبرت گرفتن تنها صحبت از خاطرات نیست بلکه با جهاد و مقاومت است زیرا این‌ها مسیر حقیقی برای آزادسازی و بازگرداندن مقدسات و سرزمین‌ها هستند.

مشعل ادامه داد، صلاح‌الدین ایوبی در یک مرحله حساس، مفهوم جغرافیای سیاسی با مفهوم جدید آن و نیز جایگاه قدرت در میان امت را درک کرد.

وی افزود «رهبران پیروزی» و در رأس آنها صلاح‌الدین توانستند قدس را پس از چند دهه احیای تمدنی و پیشرفت فرهنگی و سازمانی پس بگیرند.

۲ اکتبر سال ۱۱۸۷ میلادی قدس آزاد شد و البته کار به این آسانی‌ها نبود؛ لشکر بزرگی از مسلمانان به رهبری صلاح‌الدین ایوبی به جنگ صلیبی‌ها رفتند و بیت‌المقدس که ۸۸ سال اشغال شده بود دوباره سرزمینی اسلامی شد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

سميه سادات سلطانيان

تبلیغات کاندیدها

کاندیدها از امروز برای تبللیغات خود اقدام نمایند۰۹۱۲۰۸۳۶۴۹۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *