خانه / جشنواره / دیدار با رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور

دیدار با رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور

 شهردار منطقه یک در دیدار با رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور:
مدیریت شهری در کنار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور است

مدیریت شهری در کنار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در حد توان و بضاعت خود از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد و آماده همکاری است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه به همراه جمعی از مدیران شهری در نشست با ناصر قفلی خیر مدرسه ساز و رئیس و اعضای جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ضمن بیان مطب فوق افزود: حضور مؤثر و دلسوزانه خیرین و اقدامات به موقع آن ها در کنار مسئولین در عرصه های مختلف خدمات رسانی در جامعه، شایسته تقدیر است.

موسوی افزود: امروزه دستان یاریگر خیرین و مشارکت های داوطلبانه مردمی در کنار سازمان ها و دستگاه های متعدد خدمات رسان، از سویی سبب ارتقای عملکرد و اقدام به موقع و با کیفیت در سطح جامعه شده و از سویی دیگر نیز هم افزایی ایجاد شده، زمینه ساز وحدت و یکپارچگی ملی در رویارویی با جامعه جهانی است.

وی با اشاره به نامگذاری خیابان دکتر محمدرضا حافظی، خیر مدرسه ساز در محله قیطریه گفت: ما مفتخر هستیم با مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، خیابان داد در محله قیطریه به خیابان دکتر حافظی تغییر نام یافت و این خیابان به آوازه‌ی نیکوی این خیر مدرسه ساز مزین شد تا فرهنگ سازی موثری در جلب مشارکت شهروندان در این کار خداپسندانه باشد و بتوانیم با همکاری یکدیگر سرانه های فرهنگی و آموزشی را در سطح کشور و همچنین شهر تهران ارتقا بخشیم.

ناصر قفلی خیر باسابقه و رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور نیز ضمن قدردانی از همکاری هایی که تا کنون شهرداری منطقه یک با آن مرکز داشته است گفت: هیچ کاری برتر از مدرسه سازی نیست، مدرسه سازی عبادتی بزرگ و فرهنگی است که سال ها اجر آن باقی خواهد ماند و بزرگترین تاثیر این کار خیر، سلامتی و آرامش است که می توان حتی با مشارکت در کمک هزینه خرید یک آجر در آن سهیم بود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

دوسالانه ونیز

به گزارش سمیه سادات سلطانیان خبرنگار ماهین نیوز  در جشن دوسالانه ونیز: خراسانی‌زاده: رژیم صهیونیستی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *