خانه / جشنواره / گمشدگان اربعین

گمشدگان اربعین

با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی امروز در جلسه‌ای با حضور سید کاظم سجادی، معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه، مدیران مرتبط و اعضای ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) از ارگانهای ذیربط سامانه کسب خبر گمشدگان در اربعین رونمایی شد.

سجادی در این جلسه به مشکلات اتباع ایرانی در پیاده روی اربعین در سال‌های گذشته گفت: یکی از مهمترین این مشکلات، مفقود شدن اتباع و سردرگمی آنها و اعضای خانواده‌شان در عراق بوده است.

وی افزود: از همین رو وزارت امور خارجه نسبت به طراحی و ایجاد بخش گمشدگان در بستر سامانه مدیریت یکپارچه خدمات کنسولی (میخک) به نشانی mikhak.mfa.ir برای کمک به هم میهنان عزیز اقدام نمود.

در این سامانه با ایجاد دسترسی و حساب کاربری برای موکب‌ها، اتباع ایرانی که دوستان و بستگان خود را گم کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به مسئولین موکبها مشخصات فرد گمشده را در سامانه ثبت نموده و از این طریق تمامی موکب‌ها در صورت مراجعه فرد گم شده یا هرگونه کسب اطلاع از وی، فرد یا افراد درخواست دهنده را مطلع خواهند نمود.

همچنین در صورت نیاز نمایندگیهای کشورمان در عراق نیز موضوع را از مسئولین آن کشور پیگیری می‌نمایند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

200هزار نفر در بیت المقدس نماز خواندند

۱۵۰هزار نفر در بیت المقدس نماز خواندند

۲۰۰هزار نفر در بیت المقدس نماز خواندند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *