خانه / جشنواره / کنگره اشتراک گذاری دیجیتال مدیریت درمان

کنگره اشتراک گذاری دیجیتال مدیریت درمان

دانشگاه علوم پزشکی تهران ساعت ۸امروز گشایش میابد

نخستین کنگره دیجیتال مدیریت و درمان COVID-19 در بستر شبکه اجتماعی تخصصی

کروناویروس جدید، با نام SARS-CoV-2 که اغلب با نام COVID-19 شناخته می‌شود، از دسامبر ۲۰۱۹ تا امروز جنبه‌های مختلف زندگی بشر را تحت تأثیر جدی قرار داده است. این پدیده تا به امروز تقریباً همه کشورهای جهان را تحت تأثیر زیان‌های مالی و جانی بسیاری قرار داده است. ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با چالش‌های جدی، متعدد و متنوع این پدیده مواجه شده است.

شدت و فراگیری تاثیر های این همه‌گیری در زندگی بشر، اهمیت مداخله متخصصان، پژوهش‌گران و فعالان رشته‌های مختلف علمی را ضروری ساخته و از این‌رو،‌ مجموعه مختلفی از اقدامات به‌منظور شناخت و مواجهه هرچه بهتر با این پدیده در حوزه‌های مختلف تعریف شده است. فرامرزی و فرارشته‌ای بودن این پدیده، اهمیت تبادل دانش میان‌رشته‌ای و همکاری جدی میان پژوهش‌گران و فعالان اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را دو چندان کرده است.

نخستین گام در شکل‌‌گیری این همکاری، ایجاد بستر شبکه‌های تخصصی به‌منظور تسهیل تعامل، یادگیری و تسهیم دانش تخصصی است که زمینه را برای ارتباطات نزدیک در کنار حذف موانع زمانی، مکانی و پروتکل‌های بهداشتی فراهم آورد. پاسخ‌گویی به همه این الزامات با یکدیگر، تنها از مسیر راهکارهای دیجیتال امکان‌پذیر خواهد بود.

«کنگره دیجیتال مدیریت و درمان COVID-19 در بستر شبکه اجتماعی تخصصی TritApp» ، تدبیری است که به‌منظور شکل گیری هرچه بهتر فضای تبادل دانش و همکاری تخصصی در نظر گرفته شده است. این کنگره با هدایت «دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران» و «ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران» در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد. این رویداد به‌دنبال آن است که نقطه آغازی بر شکل‌گیری فراگیر همکاری‌های تخصصی و بین‌رشته‌ای در بستر دیجیتال باشد تا ضمن به‌اشتراک‌گذاری و بررسی تجربه‌های یک‌ساله متخصصان و پژوهش‌گران در مواجهه با این پدیده، فضایی برای آگاهی از جدیدترین مطالعات و راهکارهای علمی و عملیاتی در حوزه مدیریت و درمان این بیماری فراهم گردد.

کنگره اشتراک گذاری دیجیتال مدیریت درمان

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

دوسالانه ونیز

به گزارش سمیه سادات سلطانیان خبرنگار ماهین نیوز  در جشن دوسالانه ونیز: خراسانی‌زاده: رژیم صهیونیستی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *