خانه / جشنواره / کارت واکسن برای سفر زیارتی اربعین و نبودن این ضرورت برای سفر به ترکیه

کارت واکسن برای سفر زیارتی اربعین و نبودن این ضرورت برای سفر به ترکیه

پرسون گزارش می‌دهد:

انتقادها به شرایط متفاوت سفر به ترکیه و عراق در آستانه اربعین

برخی نسبت به شرایط متفاوت سفر به ترکیه و عراق در شرایط کرونایی انتقاد کرده‌اند.
تصویر انتقادها به شرایط متفاوت سفر به ترکیه و عراق در آستانه اربعین

به گزارش پرسون، این روزها که زمان زیادی تا آغاز اعزام هوایی زائران به کشور عراق و مراسم پیاده روی اربعین باقی نمانده است. برخی به ویژه پناهیان، سخنران مذهبی مشهور نسبت به تفاوت شرایط سفر به ترکیه و عراق و در واقع سهولت مسافرت به ترکیه اعتراض کردند و خواستار پاسخگویی ستاد ملی مقابله با کرونا شدند.

از مهم ترین انتقادات ضرورت داشتن کارت واکسن برای سفر زیارتی اربعین و نبودن این ضرورت برای سفر به ترکیه و وجود تبعیض در این زمینه است.

پناهیان در گفت‌وگویی مفصل به این موضوع پرداخته است. وی گفته است که ” تعداد مسافران ایرانی به مقصد ترکیه (که من هیچ مخالفتی با این گونه سفرها ندارم) در اوج کرونا از ابتدای ۱۴۰۰ تا ۳۱ تیرماه ۲۳۰ هزار نفر بودند. تعداد مسافران ایرانی به عراق در همین برهه زمان ۳۰ هزار نفر بوده است. من در رسانه ملی سوال می‌پرسم که چطور برای ۲۳۰ هزار نفری که در ماه‌های اخیر به ترکیه رفتند حتی یک دوز واکسن هم لازم نیست چه برسد به دو دزد؛ آن وقت کسی بیاید عراق در کربلای پاک و طاهر باید دو دوز واکسن خود را زده باشد، آیا این یک سو تفاهم بزرگ نیست.”

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بسوز كه سوز توكارها كند

سوزش شدید انترنسناس از حجاب

هرجا سوزش شدید اینترنسناس بود بدانید کار درست است بسوز که سوز توکارها کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *