خانه / جشنواره / برپایی موکب های حسینی در بحرین

برپایی موکب های حسینی در بحرین

اجازه برپایی موکب های حسینی در بحرین داده شد

اداره اوقاف جعفری بحرین اعلام کرد: موکب های حسینی اجازه برپایی مناسبت های مذهبی در ماه صفر را دارد و این عزاداری ها باید در اطراف مجالس عزاداری باشد.

کد خبر: ۲۶۰۵۵۹
۱۱:۰۶ – ۲۵ شهریور ۱۴۰۰
به گزارش «شیعه نیوز»، اداره اوقاف جعفری بحرین در بیانیه ای اعلام کرد: باتوجه به توصیه های تیم پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا، اوقاف جعفری تصمیم گرفته است موکب های حسینی در مناسبت های مذهبی در ماه صفر در اطراف مجالس عزاداری و سوگواری برپا شوند. تدابیری مشابه تدابیر پیشگیرانه اعمال شده در عاشورای امسال به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده است.

اوقاف جعفری بحرین از همه شرکت کنندگان خواست تا مسئولیت حفاظت از سلامت و ایمنی همه را بپذیرند.

نادر البردستانی یکی از اعضای اداره کل موکب های حسینی در منامه گفت: مقامات رسمی اجازه دادند از شهادت امام حسن(ع) تا اطلاع ثانوی موکب های عزاداری به طور طبیعی همانند قبل از بحران کرونا خارج شود. زیرا مشروط شده است که متعهد به تدابیر احتیاطی براساس سطح سبز و حفظ فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک در موکب ها باشند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

200هزار نفر در بیت المقدس نماز خواندند

۱۵۰هزار نفر در بیت المقدس نماز خواندند

۲۰۰هزار نفر در بیت المقدس نماز خواندند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *